NYC Smooch Proof ajakfilc - teszt

Halihó lányok!

Megígértem magamnak, hogy ha sikeresen levizsgázom, akkor veszek magamnak valami high end sminkcuccot. Sikeresen levizsgáztam, lehet gratulálni, kisgyermekgondozó lettem! Köszönöm, köszönöm!
Tehát suli letudva, de az ígéretet még sem váltottam be. Elárulom, hogy miért: egyrészt nem jártam olyan környéken (városban sem), hogy shoppingolni tudjak, másrészt nagyon reálisan beletörődtem abba, hogy később több lehetőségem és pénzem lesz arra, hogy ilyen dolgokra költsek. Így a high end sminkcucc talonba került, helyette vettem magamnak szükséges és már régen kinézett dolgokat. A régen kinézett termékek közé tartozik a mai poszt főszereplője, a NYC ajakfilc. A 499-es számú, Forever Mine Wine nevezetűt vettem meg. Nézegettem még a 494-es Smooch Proofot és a 498-as Berry Long Time-ot.



A csomagolása az alkoholos filctollra emlékeztet. Pozitívum, hogy olyan a színe, mint magának az ajakfilcnek. Az illata is alkoholos és az íze is. Szerencsére nem kóstolgatni kell.


A toll hegye elvékonyodó, szépen, precízen lehet vele dolgozni, nekem elég könnyen ment. Hamar szárad és nem kenődik el.

A tartósságával nincs probléma, a Rossmanban az ujjamra húzott tesztcsík több kézmosás után jött csak le. De még aznap kipróbáltam a számon is. Egy barátnőmhöz mentünk, gondoltam, felavatom. 2-3 órát töltöttünk nála, közben ettem-ittam. Hazaérve még mindig a számon volt, de láthatóan vesztett a színéből. Nem hiszem, hogy a beígért 16 órán keresztül bírná, de néhány órán keresztül tényleg stabilan marad az ajkakon.

Viszont fontos, hogy puha, ápolt szájra vigyük fel, mert a kicserepesedett, száraz ajkakon nagyon csúnyán mutat, beül a ráncokba.

Szerintem nagyon megérte az árát, én akciósan 899 Ft-ért vettem, de a teljes ára sem sok, azt hiszem 1099 Ft. Szerintem más színeket is meg fogok venni.
A hátteret pedig a legújabb könyvszerzeményem adta, a Julie&Julia.
Ti használtok ajakfilcet? Mi a véleményetek róla?

Megosztás:

2 megjegyzés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!