15 napos kihívás - Dots

Halihó lányok!

A kihívás utolsó előtti feladatához érkeztünk, pöttyöződjünk be!
Mesy
Nagyon sokat gondolkodtam, hogy milyen körmöt csináljak, rengeteg inspirációs képet nézegettem, de végül egy saját ötletet valósítottam meg. Nagyon csajosra vettem a figurát, a lila és a rózsaszín játssza a főszerepet, szívekkel párosítva. A középső -és a gyűrűsujjamra megpróbáltam ugyanolyan fél szívet pöttyözni, majdnem sikerült is. Remélem, nektek is tetszik a végeredmény, mert nekem nagyon.

 Használt lakkok:
NYC - 240 Midtown
QY 48
Moyra 85



Detti

Én kis színkavalkádot csináltam, de azért a feketét is bele tettem. Színes ez a mani is inkább pinkes lett. Sokszor szoktam pöttyözős technikát alkalmazni, egyszerű még is bármilyen manit fel lehet vele dobni.
Remélem tetszik nektek.





Felhasznált lakkok:
OY nail polish beauty - 209
OY nail polish - 216
ADEN cosmetics- 15
Lovely color mania - 22


nézzétek meg a többiek munkáit:

puszi, Mesy és Detti :)

Megosztás:

12 megjegyzés

  1. :o ez az egyik legkedvencebb alkotás tőled, Mesy. Nagyon tetszik :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, örülök, hogy tetszik :)

      Törlés
    2. Detti, a tiéd is nagyon szuper, tetszik, hogy ennyire színes :)

      Törlés
  2. Zseniális! Nagyon szép, és szuper a kétujjas megoldás .-)

    VálaszTörlés
  3. Mesy extra nagy love a manid <3
    Detti a tiéd is nagyon teszik, főleg a színkombók miatt is :) És a pöttyök elrendezése is szuper :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :D Lassan elpirulok a sok dicsérettől... :)

      Törlés
  4. Jajj nagyon tetszik mindkettőtök manikűrje! Imádom a pöttyös körmöket és a színek is olyan jól lettek összeválogatva! :)

    VálaszTörlés
  5. Cukik lettek, főleg a szívecskés verzió tetszik :)

    VálaszTörlés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!