KÖRÖM° Horoszkóp kihívás - Halak

Halihó lányok!


Végül csak elérkezett ez a nap is. Vége van a kihívásnak, ez az utolsó bejegyzésünk. Nagyon örültünk, hogy belekezdtünk jó feladatokat adott. Reméljük nektek is tetszettek a munkáink. Az utolsó kihívás tehát a halak csillagjegy megalkotása.

Mesy
Akár Arielhez is készíthettem volna ezt a manit, de végül is ide szántam. Világoskéket és sötét türkiz lakkot használtam. A türkizre kerültek a kicsi hatszögletű lapocskák, így egészen mozaikszerű lett a hatása. A gyűrűs ujjamra csak egy kis csillámos fedőlakk került. Szerintem egész jól passzol a halakhoz, legalább is a pikkelyekhez biztosan hasonlít.




Detti
Ma nem a szokásos módon készítettem el a manit, nem festettem fel a jegyet. Csak utalni szerettem volna rá, a táblázat segítségével. A mini OPI lakkot kentem fel alapnak (sajnos három rétegben kellett). A mutatóujjamra ebből készítettem egy vizes hatású képet. A vizet próbáltam ábrázolni vele. A gyűrűs ujjamra rózsaszínt kentem és a gyűszűvirágot próbáltam bemutatni vele. 



Nézzétek meg a többiek alkotásait is:


Reméljük tetszett! 
Puszi Mesy és Detti :)

Megosztás:

4 megjegyzés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!