TESZT° Golden Rose Holiday 58

Halihó lányok!


Tudom, tudom, ez nem egy tavaszi körömlakk, de nekem nem évszakfüggő az, hogy mit viselek a köreimen. Még IsaBellától nyertem és csak most jutottam el odáig, hogy meg tudjam mutatni nektek.

Mint mindig, kezdjük most is a külsőségekkel. Az üvege szögletes, kissé ívelt és nekem nagyon tetszik, olyan modern és letisztult. Eléggé strapabíró is, mert már egyszer leejtettem. Meg is állt hirtelen egy pillanatra a szívem, de szerencsére nem esett baja. Az üvegcse 11,3 ml lakkot rejt, ami amúgy nem látszik rajta, sokkal kisebbnek látszik.
Az ecsete szerintem átlagos, szerencsére nem olyan vastag, mint az Essence lakkoké. Én könnyen tudtam vele dolgozni, bár nem szoktam panaszkodni.

Megkörnyékezett Até istennő, mert én barnának gondoltam ezt a lakkot, legalábbis az üvegben annak tűnik. Pedig dehogy, ez egy gyönyörű lila lakk ezernyi vöröses, zöldes és aranyos csillámmal. Bár néha még így is barnának tűnik, ez viszont fény függő.


csak a csillámok miatt
A körmeimen két rétegben szerepel, szerencsére könnyű felkenni. Gyorsan is szárad, de ez elvárható egy homoklakktól. Olyan kellemesen szemcsés száradás után, én sokszor piszkálgattam.Plusz pont, hogy nem akadt bele semmibe. 

Szegényt a legrosszabbkor tudtam tesztelni, ugyanis épp aznap kentem fel a körmömre, amikor elkezdtem kifesteni a hálószobát. De ahhoz képest, hogy egy nap kb. százszor mostam kezet és vakartam le a festéket a kezemről és a körmömről, egészen jól bírta. A második nap estéjén már látszott a körömvégi kopás. De mint említettem, elég extrém körülmények között lett tesztelve. Három nap után mostam le, és meglepően könnyű volt. A Lovely sand lakkokat nehezebb levakarni.

Összességében alig várom, hogy megkaparintsak még néhányat a GR Holiday szekciójából, már vannak is jelöltjeim.

Szeretitek a Golden Rose Holiday lakkjait? 
puszi, Mesy 

Megosztás:

6 megjegyzés

  1. Nagyon szép! Szeretem a GR Holiday lakjait, de sajnos csak kettő van meg belőlük.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mindenképpen szerzek még be néhányat közülük én is :)

      Törlés
  2. Nem találok szavakat, eszméletlenül gyönyörű! *.*

    VálaszTörlés
  3. Tényleg nagyon szép ez a lakk!:))

    VálaszTörlés
  4. Szép lakk , nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!