Mit rejt a táskám? (1. rész)

Sziasztok lányok!

Már millió és egy ember megmutatta nektek mit rejt a táskája, de én és Mesy még nem. Tehát most mi következünk. Azért bontottuk két részre, mert az egyikben én mutatom meg, a másikban Mesy. Így nem hosszú és egyszerűbb is. Hát akkor kezdjünk is hozzá.
Szerintem minden nőnek tele van tömve a táskája értelmetlen de mégis létfontosságú dolgokkal, amik nélkül nem tudunk és nem is akarunk elindulni otthonról. Én ezt a kis csomagot az utóbbi időben elhanyagoltam, mert sajnos nyáron nem sok helyre mentem így nem volt értelme tele tömni a táskát. De, megmutatom nektek milyen amikor használatba veszem a kis tatyómat és igazán útra kész vagyok. Egyébként is hamarosan fősulis leszek ahol szintén alkalmaznom kell ezt a pakolást. Vagy még többet, ki tudja :D

Nah szóval, ilyen teljesen kipakolva a táskám. Található benne egy Tablet, amit érettségire kaptam. Nagyon a szívemhez nőtt, mindenhova elviszem, ezzel kelek és fekszek, olyan mint másnak a telefon. Újabban már olvasok is rajta és természetesen játszok, instagramozok, face-ezek, mint mindenki. Ezután található benne két magazin, ha unatkoznék vonaton vagy ilyesmi akkor szoktam magammal vinni magazint is. Található még benne pénztárca (egyértelmű), egy jegyzet füzet. Nem rég vettem amikor elkezdődött a fősuli láz és a diákmunka. Mindent észben kell tartani, de akinek nem megy annak ott a kis füzet, mint nekem. Határidő naplót akartam de az most nincs. (MIÉRT?? Ez olyan hülyeség.. ha én most akarom elkezdeni akkor mi van??? ) Na mindegy. Ezen kívül van napszemüveg, zsepi, egészségügyi cuccok, sebtapasz, fésű, kis kulcs (szekrényhez), és kis neszesszer. Ja és persze a gagyifonom. Én így hívom. Jó kis telefon, sok memóriával és mindennel de Windows rendszerű ami nekem nagyon nem jöttbe. Hogy akkor mégis miért ez van? Mert a másikat ellopták, ja szívás. Addig is be kell érnem ezzel. :/

Kis fésű Avonból, ami nagfyon praktikus, imádom. Sebtapasz tok barátomtól, ez is nagyon praktikus. (neki nem tudom honnan van, csak találta otthon :D)

Na térjünk át a neszesszeremre. Ezt is nem rég újítottam fel. Sokkal kisebb volt, alig fértem el benne, a cuccok felét tartalmazta csak, ezért lecseréltem. A régiből lett hajgumi csatt meg ehhez hasonló dolgok tartója egy rég táskából pedig lett a neszesszer. Elszakadt a válla és egyébként is régi, kislányos, ezért áldoztam fel.
Található benne egy Nivea Frissítően hidratáló krém. Én csak mindentudónak hívom. Imádom ez a legjobb a bőrömre, igaz inkább csak az arcomra használom, de bárhova jó,általános. Található még benne egy szintén Nivea izzadásgátló deo stift. Praktikus mert kicsi és nem hagy foltot mint a fújós változat. Az illatát nagyon szeretem. Bene van még a Mesitől kapott mini Lovely palettám is ami természetes színei miatt minden alkalomra jó. Található benne egy Avon superShock szempillaspirál is, az egyik kedvencem az Avontól, de sajnos kifogyóban van, újat kell venni.Van még Essence Compact Puder is, hogy ne csillogjak, Astor corrector, a karikák ellen. Ez vált be a legjobban, igazán tartós. Egy Essence mini parfüm a Like a day in paradise. Kicsi és praktikus az illata pedig igazán nyári. Van még egy Avon naturals bőrápoló balzsam méhviasszal. Bárhova lehet használni, de nekem csak és kizárólag ajak balzsam. Végül egy Gilette egyszer használatos borotva, fülpiszkáló, körömcsipesz, kisolló és szemöldökcsipesz.  



Ennyi minden található tehát az én kis, nagy táskámba. Remélem tetszett ez a bejegyzés. Hamarosan következik a Mesy táskája is.
Puszi Detti :)

Megosztás:

0 megjegyzés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!