TESZT°Essence Maximum Length & Maybelline 205 I Love Lilac

Sziasztok lányok!

Ma két tesztet is hoztam a blogra, az Essence egyik kifutó termékének az Essence maximum Length volumen mascara szempillaspirálnak és a barátomtól kapott Maybelline New York 205 I Love Lilac szemhéj- púdernek a tesztjét hoztam el nektek. Azért tettem egybe a két termék tesztjét mert egy közös sminket készítettem így végre mindkettőt kipróbálhattam.
Barátomtól kaptam ezt a kis apró szemhéjpúdert, amit a Maybelline forgalmaz. Fentebb már írtam a nevét, vagyis I love Lilac. Az én szívembe belopózott ez a szemfesték. Igazán intenzív, csillogó, de mégsem közönséges színe van. Vizes ecset vagy alap nélkül is erős színe van a kézfejen, szemre felkenve azonban már nem olyan erős. Sokszor kellett felvinnem, hogy úgy érezzem látszik valami. Igaz én nem használtam alapot, de vizes ecsettel vittem fel. Tartósság szempontjából, nekem elfogadható. Nem a legjobb de elfogadható. Csak a szemhéjam közepén kopott le egy kicsit, de nagyjából megmaradt több óra múlva is.



Az Essence szempillaspirálra a kimenő termékek között bukkantam rá, gondoltam miért ne? Egy próbát megér, úgyis kimenő. Extra hosszúságot ígér. Szerintem nálam ez nem nyerő felirat, hiszen eléghosszúak a szempilláim. Én mindig a dús szempillákat akartam elérni. Hát ezzel nem fogom :D Tényleg szép hosszú pillái lesznek az embernek. Nagyon jól szétválnak a pillák, igazi nyílt tekintetet kölcsönös az embernek. Nem egy nagy buliba való, inkább a hétköznapokra, amikor az ember egyszerűségre törekszik. Látszik, hogy van ott valami, de mégse feltűnő. Nekem tetszik, az egyszerű hétköznapokra tökéletes választás. Na most már bánom, hogy kimenő termék. :D


Itt van tehát a sminkem. El kellett végeznem reggel egy két dolgot, ezért jutott eszembe, hogy kipróbáljam az újdonságokat. Nem igazán lehet észre venni a két kép között a különbséget. Látszik, hogy nem igazán erős szín, nem tűnik ki, éppen hogy egy kicsit kopott le a szemhéjam közepéről a festék. Ez szerintem jó pont :)
A szempillaspirál is körülbelül eddig bírta. Látszik hogy már nem sok van a pilláimon. De az isigaz, hogy nem kenetem fel sok réteget, egyszer maximum kétszer mentem át rajtuk.




Itt egy outfit kép is a végére, csak hogy lássátok milyen nyárias kedvemben voltam egy ilyen felhős napon is.:) Remélem tetszett a bejegyzés.
Puszi Detti :)

Megosztás:

0 megjegyzés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!