AJÁNLÓ° Clive Barker: Az öröklét tolvaja

Halihó lányok!

Először nem is akartam írni erről a könyvről, de aztán mégis úgy döntöttem, hogy megérdemli.
Nem ismertem az írót, de már az összes könyvét el akarom olvasni. Kölcsönkaptam egy barátomtól, aki nagyon jókat mondott róla. Gondoltam, miért ne. 

A történet:
Titkok pedig nincsenek! 
Semmi sem maradhat rejtve egy olyan gyerek elől, aki meg akarja ismerni az igazságot! 
Nem hiszed? Gyere, és figyelj!

Egy csúf, unalmas februári napon Harvey Swick látogatót kap. A furcsa, bohóckülsejű ember segítségével átjut a titokzatos ködfalon, és megérkezik a Vakációházba – arra a helyre, ahol minden pontosan olyan, ahogy a gyerekek a Tökély Birodalmát képzelik. 
Délelőtt tavasz van, délután nyár, estefelé lehull az első hó, vacsora után pedig mindennap beköszönt a karácsony. Finom ennivalók, és rengeteg játék. Szabadság! Mit kívánhat még egy tízéves fiú, aki otthon egyfolytában unatkozott? 
Ám hamar kiderül, hogy ezt a boldogságot nem adják ingyen – a Vakációház tulajdonosa komoly árat akar fizettetni a sok szórakozásért. Harvey Swick azonban rájön az igazságra, és az öröklétű varázslónak rá kell döbbennie: ő sem legyőzhetetlen.


Egészen rövid könyv, ha akarom, egy nap alatt elolvastam volna, de  direkt húzta magam vele, főleg a végével. 
Első gondoltra azt mondanám, hogy aranyos kis mese, mert hogy tényleg az, ami nagyon tetszhet a gyerekeknek. De csak az idősebbeknek, mert azért vannak benne kicsit komolyabb, durvább történések is. 
Miután kicsit megemésztettem az olvasottakat, rájöttem, hogy akár felnőtteknek szóló meseként is felfoghatnám, mert azért csak ott motoszkált a fejemben végig. Ahogy a fantáziám életre kelt és megelevenedett előttem a könyv, igazán egyedülálló. Már kevés író tud ilyen hatásos történetet kreálni. 
Csak ajánlani tudom mindenkinek!

Ismeritek Clive Barker műveit?
puszi, Mesy

Megosztás:

2 megjegyzés

  1. Hm, ez a könyv jónak ígérkezik - kapható még a könyvesboltokban?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnos már nehéz hozzájutni, talán antikváriumban még lehet találni belőle vagy könyvtárban.

      Törlés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!