ÉLET° Karácsonyra fel! Ha a Jézuska létezne...

Halihó lányok!


Ha a Jézuska létezne, neki írnánk kívánságlistát, de mivel a realitás talaján mozgunk, magunknak és nektek írjuk le, hogy mire is vágyunk.

Mesy

Általában mindenkinek van JOKER ajándéka, nálam ez a könyv. Azzal nem nagyon lehet mellélőni, hiszen majdnem "mindenevő" vagyok. Leginkább a fantasyért és a horrorért vagyok oda, na meg a krimikért.
Íme a kívánságlistám egy része:
A teljes lista ITT
 Két olyan dolog van, ami már magasabb árkategóriába tartozik: tablet és fényképező. A fényképezőt már tervezgetjük egy ideje, és tabletre is vágyom, de mindig másra kell a pénz. Így örülnék, ha valaki megajándékozna valamelyikükkel.



 Mivel függő vagyok, smink és körömlakk jöhet bármennyi! Tényleg, nem is írok semmi különlegeset, mert szerintem mindennek örülök.

 Nina Ricci Madmoiselle Ricci parfümjét tavaly október óta szeretném magaménak tudni, amikor is a Pixiboxban megkaptam. Hmmmm! Imádom!



 Egy dolgot szeretnék még nagyon: egy kis időt, hogy végre pihenhessek és a férjemmel lehessek nyugalomban. Mostanában mozgalmas az életünk, nem éppen a jó értelemben, szinte felemészt a munka, (ennek a blog is látja kárát) és nem bírom már ezt a hajtást. 

Detti
 Smink körömlakk nekem is bármennyi jöhet, annak én is mindig nagyon örülök.
Könyv szintén bármennyi jöhet, de főként a Nalini Singh - Egy világ két faj állandó küzdelem és a Cassandra Clare - Hamuváros című könyveket szeretném a legjobban. Imádom ezeket a könyveket!!!!!

 Én is veszem mesi példáját és írok egy csodálatos parfümöt amit szeretnék. Ez pedig a Christina Aguilera parfüm. Nagyon szeretem az illatát és már évek óta álmodom róla!!

                                      
 Egy SONY Xperia Z telefont is nagyon szeretnék. Annyira megtetszett, szép és nagyon okos. Nekem kell egy olyan!!
Ennyi lett volna a mi kis kívánság listánk a jézuskához. Reméljük tetszett.
Ha gondoljátok, osszátok meg ti is velünk a kívánság listátokat.

Puszi Mesy és Detti :)

Megosztás:

1 megjegyzés

  1. Azt a Christina Aguilera parfümöt évekig használtam és nagyon szerettem :)

    VálaszTörlés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!