TESZT° Dance Legend Mortal Kombat - Reptile

Halihó lányok!


Tavaly nyár végén hirtelen ötlettől vezérelve elkezdtem vezetni egy "kívánságlistát", amin olyan dolgok szerepelnek, amit a jövőben szeretnék megvenni/megkapni/megszerezni. A Mortal Kombat kollekció is a listán szerepelt és megbeszéltem Norbival, hogy ezt kapom meg tőle szülinapi ajándékként. Persze, a Naillandnél pont nem volt belőle, így kicsit megfeneklett a dolog és már azon voltam, hogy a DL-től rendelek, mert ugye mindhármat akartam egyszerre. De a sorsnak és Zsókának köszönhetően mégis magaménak tudhatom őket és nem is lehetnék boldogabb!

Egyébként már csak azért is szerettem volna ezt a kollekciót, mert magát a Mortal Kombat-ot is szeretem. Régen, még a videojáték-korszakban sokat játszottam vele, szeretem a filmeket és újra elkezdtem a sorozatot is nézni. 

a legjobb Reptile megvalósítás innen
Említettem már a gonoszokhoz/rossz fiúkhoz való vonzódásomat korábban. Na ez itt halmozottan igaz, bár nem Reptile a kedvencem közülük. 
Kis mellékinformáció: AMortal Kombat filmben ugyanaz játssza Reptile-t, aki a G.I. Joe-ban Snake Eye-t, az X-Men-ben Varangyot és a Star Wars-ban Darth Moul-t.

De térjünk vissza az eredeti témára, magára a körömlakkra. Először úgy terveztem, hogy egy posztban mutatom be őket nektek, de mind megérdemlik a főszerepet, így tervet váltottam.
Az üvegcse nekem nagyon tetszik, más márkánál még nem láttam ilyet. Az ecsete kicsi és keskeny, a Zoya lakkok ecsetére emlékeztet, pont megfelelő mennyiségű lakkot vesz fel. 


A színe elképesztő! Az üvegben ugye a sötét oldalát mutatja(amit hidegben is), nagyon sötét, majdnem fekete jelly alap, tele apró zöld csillámokkal, amik miatt sötét méregzöldnek tűnik és nagyobb doukróm pelyhekkel. (azt hiszem ezt hívják flakie-nek, de nem igazán vagyok jó a finish meghatározásban). Melegben élénk zölddé válik, engem a smaragdra emlékeztet leginkább. 
A körmeimen három vékony rétegben láthatjátok. A sötét részének elég lett volna kettő is, de a világosnál még átlátszottak a körömvégek. Meglepően hamar megszáradt a három réteg, fedőlakkal együtt összesen ha 10 percet száradt. És igen, kell rá a fedőlakk, mert ugye alapjáraton mattra szárad.






Viszonylag hamar megkopott a körömvégeken, de utána nem kopott tovább, nem pattogzott le. Habár három réteges, egyáltalán nem érzem vastagnak. A thermo-hatás nagyon jól működik, a legkisebb hőváltozásra is reagál, így állandóan a körmeimet nézegetem. 
Egyébként nekem általában hideg a kezem, így legtöbbször a sötét oldalát látom, de ezzel is alig tudok betelni. Nagyon különleges lakk, örülök, hogy a magaménak tudhatom.


Az üvegcse 6,5 ml körömlakkot tartalmaz, ha megtetszett, a Naillandnél tudjátok beszerezni 2640 Ft-os áron. 

Szeretitek a Dance Legend lakkokat? És mit gondoltok a thermo-lakk őrületről?

Mesy

Megosztás:

0 megjegyzés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!