KÖRÖM - Lakkozz!Fotózz! Posztolj! - Shabby chic

Halihó lányok!


A mai forduló kiötlője Szilvi volt, akit bizonyára már mindenki ismer, aki kicsit is otthonosan mozog a körmös blogok világában. Ha mégsem ismernétek, akkor sipirc a blogjára, mert gyönyörűeket alkot. 

Nekem a shabby chic olyan, mint a vintage, nem látok sok különbséget közte. Elkezdtem kutakodni a neten, hogy ihletet nyerjek. Végül a mindenféle mintás textilekben találtam meg,amit kerestem. 
Pöttyös és csíkos, kicsit virágos, pasztell színek egy kis sötéttel. Ahhoz képest, hogy először még én is kételkedtem, hogy illenének egymáshoz, nagyon is jól mutatnak. Az egy másik dolog, hogy most egyáltalán nincs hangulatom világos manikűrt hordani. 
Egyébként sikerült egy teljesen Essence manikűrt összehoznom.
  



Amiket használtam:
Rimmel Nail nurse Nail base&Top coat
Essence the Gel - wild white ways 
Essence colour&go - hello spring!
Essence colour&go - off to miami!
Essence the Gel - love me like you do
Essence Show Your Feet - in the jungle

A többiek alkotásai:



Mesy

Megosztás:

8 megjegyzés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!