KÖRÖM° Mani-acs - Technológia

Halihó lányok!


A mostani téma modern, kicsit pasis, ha lehet így fogalmazni, hisz (tisztelet a kivételnek) a nők nem nagyon szoktak technológia dolgokkal foglalkozni.


Mesy
A főképünk nagyon megihletett, na meg a Vision-ös nyomdalemezem is, de nem vittem nagyon túlzásba. Szerintem ennél a témánál halmozottan igaz a"kevesebb több-elv". Fekete alapra nyomdáztam holo lakkokkal. Nem vagyok "holosexual", önmagában nem hordok kifejezetten holo lakkot, de mintákban,főleg ilyen vékony vonalas mintákban nagyon szeretem. 
Nagyon imádom, szerintem szuperül mutat és a minta sem túl megszokott. ASpirited away-es mani mellett ez lett most a kedvencem. 





Amiket használtam:
Rimmel Nail nurse Nail base&Top coat
Essence theGel - black is back
Moyra Holographic - Infinity
Franken by Adél - Blue dreams
Essence the Gel topcoat
Héhé Super hero lemez - 011



Mesy

Megosztás:

2 megjegyzés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!