GLNP - Horrorfilm inspirálta körmök

Halihó lányok!

Ismét gyorsan eltelt a két hét, jöjjön a következő GLNP!

Mivel a Halloween-i időszakban járunk, ehhez illeszkedő manikűrökkel készültünk nektek. Az nyílt titok, hogy nem rajongok a horrorért, főleg azért nem mert eléggé intenzív és valószerű rémálmaim vannak normális esetben is, nemhogy egy horror után. Aki olyan, mint én, tudja, hogy miről beszélek. Ezért is volt akkora kihívás számomra ez a feladat. Már előre kitaláltam, hogy mit szeretnék megalkotni, de aztán rájöttem, hogy a film(ek) megnézése nélkül nem biztos, hogy vissza tudom tükrözni a karaktert. Tehát eldöntöttem, hogy horrort fogok nézni. A párom nagy segítség volt ebben, hiszen nagy horror-rajongó (nem a tipikus módon, inkább nevetni szokott rajta, bizarr...) és ez a sorozat az egyik kedvence. 
Nem húzom az időt, az én filmem vagy inkább kultikus karakterem Freddy Krueger. A nem kevés résszel rendelkező Rémálom az Elm utcában filmekből megnéztünk ötöt, és a többi sem fog sokáig várni. 

Link
Hihetetlen, de megkedvelt ezt a filmet. A sok gusztustalanság ellenére meg akarom nézni a maradékot is. Bár ez nem jelenti azt, hogy innentől kezdve horrorfilmeket fogok nézni. Bár azt hozzátenném, hogy nem este nézzük és ez sokban megkönnyíti az álmaim alakulását.
Szóval a manikűrről: Próbáltam magár Freddyt visszaadni, remélem sikerült. Több elemből áll, de szerintem egészen egységes lett az összhatás.

Még mindig kicsik a körmeim, ezért igénybe vettem egy kis segítséget. A gyűrűsujjamon a pengéhez műkörmöt használtam, ami fura, mert még soha nem volt. A "kesztyűujj"hoz  pedig sebtapasz használtam, aminek egy részét barna lakkal befestettem. 
Az alja nincs befestve :)

Az égett bőrt is próbáltam leutánozni, szerintem nem lett rossz. Viszont nem tudtam eldönteni, hogy vörös vagy narancs csíkos legyen a "pulóver", mert egyik filmben ilyen, a másikban olyan. Így maradtam a vörösnél.


Remélem, mindenkinek Freddy jut róla eszébe, nekem igen. És ne feledjétek: SOHA NE ALUDJATOK EL!

Lessétek meg a többi GLNP lány munkáját is!
puszi, Mesy

Megosztás:

7 megjegyzés

  1. :O Nagyon-nagyon jó lett :) nagyon tetszik :D Először én is ezt akartam megcsinálni, de amit kitaláltam, nem tudtam volna megvalósítani. Ez iszonyatosan tetszik :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :) Már akkor leterveztem, amikor a témákat kiírtam. Azért örülök hogy mégsem ezt csináltad te is :)

      Törlés
  2. rohadt jó lett, nagyon jó !

    VálaszTörlés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!