Otaku TAG

Halihó lányok!


Ma egy olyan TAG-at hozok nektek, amit végeredményben én raktam össze. Ennek az az oka, hogy nem találtam sehol komplex TAG-et, így kettőből raktam össze ( ebből és ebből) és még hozzátettem néhány saját kérdést is.


Nem tudom hogy titok-e vagy sem, de nagy manga és anime-fan vagyok(már-már otaku ^^), ezért is lett a Otaku TAG a kérdéssor neve.
Biztos sokan nem fogják majd végigolvasni, mert egyrészt nem ismerik azt, amiről éppen írok, másrészt (a legtöbb ember ilyen) az animét is csak gyerekeknek szóló mesének tartják (ettől amúgy úgy kitudok akadni -.-"). Viszont tudom hogy néhányan hasonló érdeklődési körűek, mint én. Pontosan ezért is alkottam meg ezt a kérdéssort.

A kérdések:
1. Mi volt az első anime, amit valaha láttál?
Szerintem a legelső a Dragon Ball volt, még alsós voltam, amikor nagyon menő volt, mindenki azt nézte. Még most is szeretem egyébként.

2. Melyik a kedvenc animéd?
Sok kedvencem van, ilyen például a Naruto (Shippuuden is), Attack on Titan, Vampire Knight, Elfen Lied, Nodame Cantabile, Hellsing, csak hogy néhányat említsek közülük.

3. Melyik volt a legrosszabb?
Szerintem a Kukucska kalandjai és a Krumplikutya elég szörnyűek, igaz, gyerekeknek szólnak, de akkor is. Olyan idegesítően fülbemászó az openingjük.

4. Melyik a kedvenc openinged és endinged és betétdalod?
Az egyik nagy kedvencem az Umineko no Naku Koro ni endingje

A kedvenc betétdalom a D. Grey-man 14th melody-ja és a Blood + ból Haji dala




A kedvenc openingem a Soul Eaterből van:



5. Shoujo vagy shounen? 
Mindkettő. Nálam ez kedvfüggő.

6. Melyik a kedvenc egész estés animéd?
Imádom a Vampire Hunter D-t, mind a két része a kedvencem lett. Régen láttam már, de a Vándorló palota is nagyon jó és a Laputa is. Van egy macskás is ,aminek nem emlékszem a címére.

7. Milyen animét néztél utoljára?
Utoljára az Attack on Titan utolsó részét és a Naruto soron következő részét néztem. 

8. Ki az a karakter, akit visszahoznál az életbe (miután meghalt a sorozatban természetesen)?
A Narutoból Jiraya sensei. Nagyon hiányzik a karaktere. És már azt is tudom hogy majd egy másik kedvenc szereplőm is meg fog halni. 

9. Ha választhatnál, melyik karakter lennél, a hős, a gonosz, a gyanútlan áldozat, az idegesítő, akit senki nem szeret vagy a vicces?
Szerintem mindenki hős akar lenni, de én kipróbálnám magam főgonoszként is.

10. Melyik volt a legelső manga, amit olvastál?
Nem emlékszem. 

11. Melyik a kedvenc mangád?
Szintén sok van, például a Nozoki Ana, Hot Gimmick, Cat Street, Model és egy magyar is van, a Black Eye. Ezen kívül azok, amiket fordítok.

12. Ki a kedvenc mangakád?
Szerintem nincsen, különböző alkotóktól olvasok.

13. Melyik az a manga, amit bárkinek ajánlanál?
Nem is tudom, talán Fairy Tail-t. Sokat olvastam már róla, de halogatom, hogy belekezdjek mind a mangába, mind az animébe.

14. Melyik az a manga/anime, amelyik hatással volt rád és az életedre?
A Nodame Cantabile. Nagyon megszerettette velem a klasszikus zenét, sőt kedvet kaptam megtanulni zongorázni is.

15. Ki a kedvenc manga karaktered?
Michael a Model főszereplője. Egy titokzatos vámpír, hát kell ennél több? 

16. Melyik a kedvenc oneshotod?
Az Akuma no Puzzle és a Karigami Princess

17. Volt már olyan manga/anime, amelyik megsiratott? Mi az?
Elég sok, a Hot Gimmick is ilyen volt és a Cat street is.

18. Mit olvastál utoljára?
A Cat street-et. Nagyon mély érzések vannak benne, de közben tipikus shoujo.

19. Manga vagy manhwa?
Mindkettő. A történet a lényeg, nem a nemzetiség.

20. Van olyan manga/anime, ami először nem tetszett, de aztán megváltozott a véleményed?
Szerintem nincsen, ami már elsőre nem tetszik, azt abbahagyom.

21. Szoktál live action-öket nézni? Melyik a kedvenced?
Imádom a live action-öket. A kedvencem a Paradise Kiss.

22. Szereted a doramákat, sorozatokat? Van kedvenced?
Csak nemrég szoktam rá a doramákra, nagyon bele tudok veszni. A You are beautiful és a Boys over flowers nagy kedvencem.

23. Ki a kedvenc színészed? (live action-ben vagy sorozatban)
Kim Hyun Joong-ot és Jang Geun Suk-ot nagyon szeretem.

24. Japán, kínai vagy koreai sorozatot nézel szívesebben?
Az összeset egyszerre :) 

Ennyi lenne a kis kérdéssorom, ha tetszett, töltsétek ki ti is. Ha gondoljátok, a linket is elküldhetitek.
puszi, Mesy

Megosztás:

5 megjegyzés

  1. Nekem valós TAG :-D úgyhogy lopom ha nem baj :)?

    VálaszTörlés
  2. Erre is most bukkantam rá:D Nagyon jó, egyszer majd lehet én is vinném ha lehet....:)

    VálaszTörlés
  3. Úú~! Ezt majd én is kitöltöm valamikor! :)

    VálaszTörlés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!