Szalagavató képekben


Helló mindenki!



Írtam már korábban a szalagavatós előkészületekről, hogy milyennek terveztem de képeket még nem mutattam a végeredményről. Azt terveztem, oda is írtam, hogy csak utólag beillesztek pár képet, de úgy nem biztos hogy megnéznétek. Ezért arra gondoltam, hogy egy egész posztot szánok neki. :)
Sajnos nem készültek közelebbi képek, mert teljesen elfeledkeztem róla. Nagyon szerencsétlen nap volt, az egészet nem akartam, de végül csak kihoztam belőle valamit. Mesynek köszönhetően!! 
Először a harisnyám szakadt el a műsor alatt, utána a készülődésnél már a sminkem is elkenődött, a hajam sem göndörödött és a ruhám pántja is elszakadt. Nem voltam szerencsés, de tényleg.
Szalagavató képekben:

Csak a ruha
Csak a cipő
Sajnos külön smink és haj nem készült, ne haragudjatok.

Elkészülve, nem valami jó kedvvel 


A szalagavatón barátokkal

Készült osztálytánc ruhás kép is, azt is megmutatom nektek:


Mesyvel az osztálytánc után
Mesyvel és Tomival az osztálytánc után

Hát ennyi lett volna a mai mini poszt, remélem tetszett és hogy nem lett nagyon szörnyű a végeredmény.
Puszi Detti :)

Megosztás:

8 megjegyzés

  1. Gyönyörű vagy! Nagyon jól áll neked az a rózsaszín ruha :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! Ez nagyon jól esik, komolyan mondom feldobtad ezzel a megjegyzéssel a napomat!
      Pedig nem szeretem a rózsaszínt és nagyon nehezen vettem rá magam, hogy ez maradjon. De akkor örülök, hogy tényleg jól áll. Még egyszer nagyon szépen köszönöm! :)

      Törlés
  2. Hű az a ruha és cipő valami gyönyörűek! *.*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, a ruhában nem voltam biztos, de akkor örülök neki :)

      Törlés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!