Szülinapi Pixibox

Halihó lányok!

Ahogy megbeszéltük Azrail és én is felfedjük a dobozkánk titkát. Nagyon sokan szerették volna megvenni, de hihetetlen rekordidő alatt elfogyott mind a 600 db doboz.
A doboz...
 ... és ami benne van:

Akkor vegyük sorba, hogy mit is kaptunk:

3,75 ml-es OPI lakk
Kutattam, kutattam, és végül megtaláltam, hogy milyen néven is fut ez a lakk. Nem vagyok 100%-ig biztos benne, de szerintem a Neon Revolution kék lakkját kaptam, ami a Blue It Out Of Proportion nevet kapta. Még nem próbáltam ki, de az üvegben tetszik.

Kérastase Elixire Ultimate szépségolaj 50 ml
"Táplálja, megerősíti és védi a hajszálakat, melyek ragyogóan fényesek lesznek." Nagyon kíváncsi vagyok rá, ma este le is tesztelem. Az illata nagyon tetszik. Mindenképp teszt lesz belőle.

Vichy Idéalia Life Serum 7x1.5 ml
Vichy Eau Thermale termálvíz 50 ml
Vichy Purete Thermale 3in1 micellás arclemosó 100 ml
Mindig is szerettem volna kipróbálni a VICHY termékeket, de nem éppen az én árkategóriám. Az arclemosóról jókat olvastam, a termálvíz is nagyon érdekesen hangzik. Az Idéalia Serum felét anyukámnak adom, neki inkább való, mint nekem, de érdekel, hogy mit tesz az én bőrömmel. Ezekről is írok majd később.

Barefaced Beauty Mineral Blusher ásványi pirosító "Athena" árnyalat (teljes kiszerelésű)
Ennek örülök a legjobban. Nagyon szeretem a natúr kozmetikumokat, ez pedig annak a teteje, vegyszermentes, vegán alapanyagú, alkohol, parabén és parfümmentes. A színe is nagyon tetszik, szaténfényű barackos rózsaszín. 

Nina Ricci Mademoiselle Ricci parfüm 4 ml
Ez volt a második, amire kíváncsi voltam és nem csalódtam. Annyira cuki az üvege! Rákerestem az illatjegyeire is, uralkodó jegyei: rózsa, leander, rózsabors, fehér pézsma és pézsma. Biztosan fogom használni és ha nagyon a szívemhez nő, akkor megveszem a nagyobb kiszerelésűt is. Arra még gyűjteni kell, ritkán költök magamra egyszerre ennyi pénzt.

Biotherm Aquasource Nuit éjszakai hidratáló arcápoló gél 5 ml
Biotherm Aquasource BB krém 1 ml
Biotherm Aquatrio arcápolók 3x1,5 ml
Nagyon kíváncsi vagyok ezekre is, mert a Biotherm termékekről csupa jót hall az ember. Eddig valahogy még nem kerültem velük közelebbi kapcsolatba.

Ezeken kívül:
20% kedvezmény OPI lakkra a Müllerben november 1-30 között.
Mivel én mostantól lakkstoppon vagyok, ezért nem fogom beváltani. DE, ajándékba kaphatok (megbeszéltük a párommal, hogy ha idén veszek még körömlakkot, akkor 2 hétre elkobozza a lakkjaimat)ezért megkérem öcsémet, hogy szülinapomra cegyen nekem OPI lakkot. Hát nem vagyok okos??
vichyonline.hu-n 20% kedvezmény bármilyen Vichy termékre október 15-november 15 között
Ezen még sokat-sokat fogok gondolkodni, mert még mindig nem az én pénztárcámhoz mért az áruk a termékeiknek, de lehet, hogy karácsonyi ajándék lesz belőle.

Nekem nagyon-nagyon tetszik, amit kaptam. Egyáltalán nem bántam meg, hogy megrendeltem. Mellesleg 11:04-kor adtam le a rendelésemet a dobozra. Készenlétben álltam.

Hogy tetszik? Ti mit szeretnétek kipróbálni?
puszi, Mesy

Megosztás:

6 megjegyzés

  1. Ugyanazt kaptuk :D :D még lakkban is :D

    VálaszTörlés
  2. Jó straégia a lakkal kapcsolatban :-D Én is ajándéklakkra fogom elkölteni novemberben, még jó, hogy jvő hónap végéig érvényes a kedvezmény :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugye? :) Csak nehéz lesz majd lakkot választani, mind olyan szép :)

      Törlés
  3. De jó a lakkod színe. :) Én narancssárgát kaptam. :/
    A parfümmel ugyanúgy vagyok, ahogy Te. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem a narancssárga is jól jött volna, mert nincs egy narancs lakkom se :) A parfümöt már leteszteltem és nagyon tetszik :)

      Törlés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!