15 napos kihívás - Galaxy

Halihó lányok!

Már a negyedik feladatnál tartunk, a mai témánk a Galaxy.
Mesy
Bevallom, ez volt az első próbálkozásom, tehát nem lett perfekt, de nekem azért tetszik. Rengeteg tutorial videót megnéztem ebben a témában, és biztos fogok még galaxy körmöket csinálni, mert nagyon megszerettem ezt a mintát.
Megpróbáltam inkább a sötét, ködösebb univerzumot megalkotni a körmeimen, ezért a sötétebb színek dominálnak, mint a kék, a lila és a sötét türkiz. A képek vakusak, mert reggelhez képest iszonyú sötét van.

Felhasznált lakkok:
Lovely Color Mania fekete
Miss Sporty Nail Tip Whitener
NYC Prince street
Lora M401
dor 61/3
Lovely Color Mania csillámos


Detti
Ez a téma nagyon tetszik, szeretem a Galaxy körmöket. Mindig tetszett, egyszer próbáltam elkészíteni, de nem sikerült. Nem lettem szomorú, mert helyette vmi mást alkottam. De most van lehetőségem újra próbálkozni. Szerintem elég jól sikerült, igazán tetszik az összhatás.

Felhasznált lakkok:
Lovely Color Mania fekete
Miss Sporty Nail Tip Whitener
Avon Lemon sugar
Aden ciklámen nincs szám
QY 209
Lovely Color Mania csillámos



Nézzétek meg a többiek munkáit is:

puszi,Mesy és Detti :)

Megosztás:

6 megjegyzés

  1. Nagyon tetszik mindkettőtöké, Mesy nagyon jó lett az összhang nekem nagyon bejön, Detti neked meg nagyon klasszak a színek, annyira szép színes, jó ránézni :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, próbáltam nagyjából egységesre megcsinálni :)

      Törlés
  2. Ügyesek vagytok lányok! :) Nagyon tetszik. Én még sosem próbáltam ki. De nektek így elsőre határozottan jó lett:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, Korábban én sem "mertem" belevágni, de annyira nem is volt nehéz.

      Törlés
  3. Huuuh nagyon jó lett mindkettő! Ügyik vagytok! ^^

    VálaszTörlés
  4. Ügyesek vagytok, szép lett mind a kettő <3

    VálaszTörlés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!