15 napos kihívás - Nude

Halihó lányok!

A 6. feladathoz értünk, már majdnem kész a fele a kihívásnak. 
Mesy
Ez volt az a feladat, ami nem nagyon dobogtatta meg a kreativitásra hajlamos szívemet. Ezért egy olyan manikűrt hoztam, amit lényegében mindenhez lehet viselni, mert egyáltalán nem feltűnő és látványos (szerintem). Nem akartam rá semmi díszítést, csak így egyszerűen.
Megszenvedtem a nude lakkal, mert szegényke már a végét járja.


Használt lakkok:
CR lakkok 08-as barack és nude


Detti
Sziasztok! Ne haragudjatok, hogy én még csak most teszem ki a körmöm, de elnéztem a feladatokat. Na szóval ebből kifolyólag nem is gondoltam túl, de egyébként se lehet a nude feladatot túl gondolni. Csak egy kis csillámmal dobtam fel.

Felhasznált lakkok:
CR lakk 08 - nude
Lovely Color Mania - csillámos


A többiek munkáit se felejtsétek el megnézni:

puszi, Mesy és Detti

Megosztás:

5 megjegyzés

  1. Nagyon szép, kellemes a színe mindkét lakknak :) Kíváncsi vagyok Dettiére is, amúgy megesik az ilyen, de nem rohanunk sehova, ha később kerül ki, akkor később kerül ki :D Na meg neki igy megvan előre egy másik téma :D

    VálaszTörlés
  2. Nekem is nagyon tetszik amúgy a lakk színe, és ez a minimal díszítés is, a kevesebb néha több, no ebben az esetben pont jól érvényesül :) Nagyon jó lett :)

    VálaszTörlés
  3. Köszi mindkettőtöknek! Tényleg szép mindkét lakk, csak sajnos nagyon lassan száradnak. Ezért is nem használom gyakrabban a barackszínűt. :/

    VálaszTörlés
  4. Detti, a tiéd is tökjó, a csillogás sokkal elegánsabbá tud tenni bármilyen lakkot, ez igaz a nude-ra is :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszii :) Igen igazad van, miden színt feldob :)
      Tudom kicsit maszatos lett, de siettem. Ígérem később jobban oda figyelek erre :)

      Törlés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!