Öszi körömkihívás - Gyümölcs


Sziasztok lányok!

Ne haragudjatok, de egy nap késéssel teszem ki a körmömet. Tegnap úgy alakultak a dolgok, hogy már nem volt időm. Kiengesztelésül sokkal több képet teszek be mint szoktam és még ma lesz egy másik körmös posztunk is!


A körömkihívás mai feladata a gyümölcs volt. Először a szőlő jutott eszembe, de olyat már készítettem a szüretnél úgyhogy új ötletet kellett keresnem. A második jelöltem a szilva lett, az is igazán őszi gyümölcs.
Remélem tetszeni fog, amit készítettem.

Felhasznált lakkok:
- Dor nail colour 61
- QY nail polish 48
- NYC Minute quick dry 34
- Rose Nail nail polish 012

Körmöm:









Remélem tetszett és még egyszer ne haragudjatok, hogy egy napot késtem vele!
Puszi Detti :)

Megosztás:

0 megjegyzés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!