Őszi körömkihívás - Kedvenc újra alkotása


Sziasztok lányok!

Elérkeztünk az őszi körömkihívás utolsó állomásához. Nagyon élveztem az alkotást, változatos volt nekem igazán tetszett. Jó volt veletek dolgozni, mindenki nagyon jó manikat alkotott minden héten. Remélem máskor is részt vehetek ilyen kihívásban. Köszi, hogy néztétek :)




A mai kihívás a kedvenc újra alkotása vagy egy őszi emlék megalkotása. Én a kedvenc újra alkotását választottam. A választásom pedig az őszi ombre feladatra esett. Az alapot már a tegnapi 15 napos kihíváshoz felkentem és erre ombreztam még fekete-zöld-fehér színnel. Az első ombre inkább narancsos pirosas lett, ez pedig inkább zöldes. Szeretem az ombre körmöket, ezért választottam ezt.






Remélem tetszik!
Puszi Detti :)

Megosztás:

0 megjegyzés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!