Személyes TAG


Sziasztok lányok!

Ma csak egy gyors TAG bejegyzést írunk, amit már sok helyen kiszúrtunk és nekünk is megtetszett. Személyes jellegű, minket ismerhettek meg egy kicsit jobban. Ha nektek is megtetszik, töltsétek ki ti is.:) 
20 kérdés, de 40 válasz, ugyanis mindketten kitöltjük ezt is!


1. Van-e kedvenc sorozatod?
Detti - Igen van, jelenleg a The Originals és az Awkward. Ezt a kettőt nézem igazából rendszeresen, a többit csak amikor van rá időm. (a többi 11-et, függő vagyok :D)
Mesy - Nehéz kedvencet választani, mindet szeretem, amit nézek, de a legjobban a True Blood-ot és a Grimmet szeretem.

2. Sorolj fel 3 helyet ahová el akarsz jutni!
Detti - Bali-szigete az első ahova igazán szeretnék eljutni hiszen az olyan szép és békés hely. Tökéletes. Utána Párizsba mennék el, de nem a szerelem város cím miatt, csak is a múzeumba!! Végül pedig Skóciába vagy Írországba.
Mesy -  Régi nagy álmom, hogy 1-2 hónapra elmehessek Indiába, felfedezni az egész félszigetet és a kultúrát. Tervbe van véve, hogy eljussak Japánba, mindenképpen meg is fogom valósítani. Végül pedig Vietnámba szeretnék ellátogatni bejárni ugyanazt az utat, amit a nagypapám is megtett anno.
3. Melyik a legtávolabbi hely ahol jártál?
Detti - Nem jártam még sok helyen, amit nagyon bánok. A legtávolabbi hely romániai tengerpart, pontosabban Mamaia városa. Nagyon szép hely volt :)
Mesy - Még soha nem voltam külföldön. Na jó, vagy 2 órát voltam Romániában, de ennyi, slussz passz. Szóval nekem a legtávolabb a Balaton volt.

4. Sportolsz, sportoltál valamit?
Detti - Nem igazán vagyok az a sport őrült. Semmit nem űztem még hivatásosan, nem az én stílusom.
Mesy - Régebben sokat sportoltam. Általánosban jártam kosáredzésre, heti kétszer. Illetve szeretek még röplabdázni és tollasozni. Hiányzik a futás, de felénk hülyének nézik az embert, ha az utcán fut. Néha ráveszem magam a tornára is.

5. Játszol valamilyen hangszeren?
Detti - Nem sajnos, pedig mindig szerettem volna. Régen mindig gitárért sóvárogtam, de egyszer beültettek egy dob mögé és az is megtetszett. Még ütőim is vannak hozzá, már csak egy dob kell! :D
Mesy - Nem, de szeretnék megtanulni a jövőben zongorázni és nagyon kacérkodok a hegedűvel is. Mellesleg nekem a hangszálam a hangszerem. 

6. Kedvenc virágod?
Detti - Egyértelműen a liliom, mégpedig a fehér. Minden virág szép, de a liliom a mindenem.
Mesy - Mindenki a nagy, gyönyörű és élénk virágokat szereti, de én pont az ellenkezőjét. Nagy kedvencem a margaréta a maga fehér egyszerűségében és a tulipán.

7. Kedvenc szerencseszámod?
Detti - Régen az 5 és a 2 volt, de ma már nem igazán hiszek benne. Nem lottózom vagy ilyesmi így nem látom értelmét.
Mesy - Régen az 5 volt, de már a 23. Nagy jelentősége van az életemben.

8. Szoknya vagy nadrág?
Detti - Mindkettőt szeretem, de igazából a szívem mélyén nadrág párti vagyok!
Mesy - Mindkettő, nem tudok választani :)

9. Kedvenc parfüm? 
Detti - Christina Aguilera - Christina Aguilera az álmom, egyszer veszek magamnak egyet. De jelenleg a nagy kedvencem az Avon Plum Twist. Ez az én illatom, mindig visszatérek hozzá. Ja és a málnás testpermetet se felejthetem el!
Mesy - Mióta megjelent, imádon az Outspoken by Fergie-t. Nagy szerelmem még a Gucci Guilty és a legújabb a Nina Ricci Mademoiselle Ricci.

10. Van kedvenc márkád?
Detti - Még nem igazán tettem le a voksom egyik mellett sem, majd később kialakul.
Mesy - Nincs, nem vagyok márkafüggő.

11. Magassarkú vagy lapos?
Detti - Imádom a magassarkúkat nézni, csodálni, néha néha felvenni de lapos párti vagyok.
Mesy - Magas! Minden mennyiségben!

12. Szoktál inni energiaital?
Detti - Régen nagyon imádtam. Hétvégenként azt volt a szent ital, de mára már teljesen leszoktam róla. Nem kívánom, sőt az illatát se bírom.
Mesy - Nem, az ízét sem szeretem.

13. Van tetoválásod?
Detti - Nincs, de nagyon szeretnék! A két csuklómra egyet egyet. A bal csuklómra egy Tollat, a jobbra pedig egy iránytűt, amit gondolatban kicsit átalakítottam már. Nagyon elterveztem és meg is szeretném csináltatni mindkettőt! Jelentésük van.
Mesy - Még nincs, de már tervben van egy. ha meglesz megmutatom.

14. Kedvenc napod az évben?
Detti - A mikulás napja, december 6. Imádom, hiszen mi megtartjuk itthon is és mindig jó sok csokit kapok.
Mesy - Az évfordulónk napja :)

15. Mi volt a jeled az oviban?
Detti - Perec :)
Mesy - Szőlő

16. Kávézol?
Detti - Igen igen és ezerszer is igen! Kávé, Cappuccino, mindegy én megiszom! Imádom az ízét, kávé nélkül nem telhet el egy nap sem!

Mesy - Imádom a kávét, az ízét, a zamatát, az illatát. Nem telik el reggel kávé nélkül, de néha csak megkívánom és iszok egyet.

17. Tél vagy nyár?
Detti - Tavasz! Nem szeretem igazán sem a fagyos telet, sem pedig a füllesztő nyarat. De ha már választani kell inkább nyár felé húzok.
Mesy - Ha csak ez a kettő van, akkor tél! Mikulás, karácsony, kell ennél több?


18. Volt már halálközeli élményed?
Detti - Igen volt. Egyszer majdnem megfulladtam, mert bambáskodtam. Én, aki nem tud úszni beugrottam a 2 m mély vízbe a labda után.
Mesy - Nem tipikus halálközeli, de tavaly télen majdnem elütött minket egy kocsi, amikor a párommal a boltból sétáltunk haza. Kb. 30-40 centin múlt, hogy ránk nem tolatott az a hapsi, nem éppen lassú tempóban. 


19. Hány gyereket szeretnél?
Detti - Kettőt. Az mindegy, hogy két fiú vagy lány, vagy mindkettő. Csak kettőnél több ne legyen. Nagy család lévén, tudom hogy néha idegesítően sokan vagyunk.
Mesy - Kettőt vagy hármat. 


20. Gondolkoztál már rajta mi legyen a nevük?
Detti - Nem igazán. Sok szép név van, de egy sem fogott még meg igazán.
Mesy - Igen, a lánynév már le van fixálva, a fiú még nem 100%

Reméljük tetszett nektek!
Puszi Mesy és Detti :)

Megosztás:

2 megjegyzés

  1. Nagyon tetszik ez a TAG, szerintem kitöltöm, igaz még az Otakut se sikerült, de lementem ezt is :)
    Díjat kaptatok Tőlem ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintünk is jó :) tedd kíváncsi vagyok rá :D
      Nagyon szépen köszönjük!!! :) Ki fogjuk tenni!

      Törlés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!