A tökéletes hajápolási kombináció - nekem

Halihó lányok!


Az évek során már nagyon sok sampont és balzsamot kipróbáltam, volt ami jobb volt, volt ami kifejezetten rontott a hajam állapotán. Emlékeim szerint gyerekkoromban a Golf balzsamot használtam. De idővel már nem vált be annyira. Aztán bejött a Sunsilk márka, amit imádtam, pont jó volt. De hirtelen eltűnt a polcokról. 
Egy szó, mint száz: sok tesztelés után megtaláltam a nekem valót. Mindenből. 
A sorrendet úgy írom le, ahogy azt az életben is használom hajmosás közben.


A hajam bevizezése után az AVON Heavenly Hydration Hajápoló olajat használom. Érdekes termék, használat előtt meleg vízbe kell tenni, én a zuhanyrózsa alá szoktam tartani. Utána viszek fel egy keveset a hajamra és kb. 2 perc után rendesen hajat mosok, nem mosom ki előle. Még csak háromszor vagy négyszer használtam, de érzem a hatását. 
A leírása szerint hidratálja, puhává és selymessé teszi a hajat, köszönhetően a benne lévő olívaolajnak. Az illata sem utolsó, nagyon kellemes, friss, kár hogy nem marad meg belőle semmi. Sajnos nem láttam a mostani katalógusban, remélem nem vonták ki a forgalomból, mert ha elfogy, szeretném újra megvenni.


Ezután következik a sampon, név szerint a Fructis Vita Boost Fresh. Citrom és menta kivonatot tartalmaz, aminek eszméletlen finom illata van. B3 vitamint is tartalmaz, és a legjobb, hogy parabén és szilikon mentes. Nem tudom, hogy miért, de egy ideje hanyagoltam a Fructis hajápolókat. Ezt is szinte véletlenül vettem meg. De milyen jól tettem! A párom is ezt használja és ő is szereti.


Mióta újra festem a hajam, színvédős balzsamot használok. A márka ugyanaz, Fructis Color Resistet használok. Szőlőmagolajat és acai bogyó kivonatot tartalmaz. Szintén csodás illattal rendelkezik. A hatása is megfelelő, a hajszínem nem fakult ki, a tincseim fényesek és puhák.


Körülbelül kéthetente használok hajpakolást, jelenleg a Kallos Latte pakolását. Kifejezetten igénybe vett, kémiailag kezelt hajra ajánlják. Sok jót olvastam már róla, ezért is vettem meg. Jót tesz a hajamnak, sokkal puhább és könnyebben kezelhetőbb lesz tőle. Viszont ha nem mosom ki teljesen, akkor kicsit ragacsos és nehéz lesz tőle a hajam.

Alkalmanként hajszárítás előtt használom a Kérastase Elixir Ultime olajelixírjét. Főként akkor használom, ha kicsit szálkásabbnak érzem a hajvégeimet. Október végétől januárig szinte minden hajmosás után használtam, aminek meg is lett az eredménye. Nagyjából félévente járok hozzá, ilyenkor már eléggé töröttek a hajszálaim. De most szerencsére nem kellett olyan sokat vágni, mert sokkal kevésbé voltak töredezve, köszönhetően az olajnak. 

Ha nem feledkezem meg róla, akkor hajvasalás előtt hővédő spray-t is használok, de sajnos gyakran megfeledkezem róla.

Ennyi lenne az én hajápolási rutinom, remélem tudtam ajánlani nektek néhány jó terméket.

Nektek van bevált terméketek vagy mindig váltogattok?
puszi, Mesy

Megosztás:

2 megjegyzés

  1. én csak szilikonmentes termékeket használok,anno még rákaptam. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én mostanság kezdtem el jobban odafigyelni az ilyesmire :)

      Törlés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!