KÖRÖM° Horoszkóp kihívás - Bak

Halihó lányok!


A mai kihívás a Bak jegy megalkotása. Ebből sincs már sok hátra, lassan ennek a kihívásnak is vége.

Detti
A táblázat szerint a Bak jegynek Föld az eleme, és a homokos, ezüstös színek tartoznak hozzá. Ezért én egy barnás átmenetes körmöt készítettem. Ezt úgy dobtam fel kicsit, hogy a gyűrűs ujjamon a köröm ezüst színű lett és erre festettem fel a jegyet. Elég egyszerű lett, de nem volt ihletem ezzel a jeggyel kapcsolatba.




Mesy

Én is föld színeket használtam, és egy kis ombrét bevetettem ebben a manikűrben. A középső ujjamra a jegy egyik jellemző virágát, az ibolyát is felfestettem, nem lett egy mestermű, de azért remélem felismerhető. A jegyre utaló jel most kimaradt, nem éreztem odaillőnek. Remélem nem bánjátok. 




Nézzétek meg a többiek alkotásait is:

puszi, Mesy és Detti :)

Megosztás:

4 megjegyzés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!