TOP 10 - bőrápolási termék

Halihó lányok!


A mai feladat a bőrápolási termékek listába állítása. Én egybe vettem mindent, tehát a test -és az arcápolási termékeket. Végül is mindkettő bőrfelület, nem? 

Most az egyszerűbb utat választottam, így egy képen szerepel az összes termék. Nem mondom, hogy mindig így lesz, de most ez látszott kézenfekvőbbnek. Beszámoztam a termékeket, bár nincsenek sorba állítva, mindössze az azonosítást szolgálja.

Tehát a TOP lista a következő:


1. Visage D'or Timeless Skin arckrém - Karácsonyra kaptam ajándékba. Nem ismertem a márkát, ezért rákerestem. Kapott jót és rosszat is. Télen nappali és éjszakai krémként használtam, most már csak éjszakaiként. Kicsit nehezebb, tömörebb az állaga, de egészen hamar beszívódik. Az illata kissé furcsa, de már hozzászoktam. Az Ilcsi krémek sokkal büdösebbek rosszabbak.
2. Avon zuhanyzás utáni hidratáló testpermet - A legkedvencebb nyári testápolóm. Alapból nem viselek el semmit nyáron a bőrömön, mert a meleg miatt úgy érzem, hogy soha nem szívódik be. De szerencsére ezzel a testpermettel nincs ilyen problémám. Az illata valami fantasztikusan frissítő. Nagy kedvencem.
3. Avon szilikonos lábápoló - Még nem használom olyan rég óta, de hamar megszerettem. Előtte a zöld tengeri ásványos volt, az nagyon imádtam, de már nem lehetett kapni, ezért vettem meg ezt. Felfrissíti a lábam és finom puhává teszi. Tökéletesen megfelel.
4. Avon kézkrém glicerinnel, kalciummal és E-vitaminnal - Már használom egy ideje. Az avonos kézkrémek közül ez vált be a legjobban. Állandó társam bárhol és bármikor.
5.  Avon feszesítő testápoló tengeri algával - Nincs túl sok feszesítő hatása, egy kevés azért érezhető tartós használat után. Viszont hidratál, és ami a legfontosabb: nem ragadok tőle.
6. Nature's Spirit kakaóvajas testvaj - Írtam már róla, a véleményem azóta sem változott. Főleg télen használom, akkor nagyon jól esik érezni az illatát magamon. Nyárra ez már túl tömény. 
7. Vichy Pureté Thermale 3in1 - Oda vagyok a Vichy termékekért, amit eddig próbáltam, mind nagyon jó volt, nem véletlenül olyan nagy a népszerűsége. Arctisztítónak használom, nagyon jó puha és hidratált lesz tőle a bőröm. Sminklemosásra már nem használom, a negatívumáról már olvashattatok. 
8. Alverde almás-fahéjas testvaj - Mostanában ezt használom a leggyakrabban. Annyira finom illata van, hogy legszívesebben megenném. Kár, hogy ilyen picike és hogy limitált. Így spórolnom kell vele.
9. Rival de Loop Hydro szemkörnyékápoló - Úgy egy-két hónapja használom, sajnos lustaságom miatt nem rendszeresen reggel és este, de szinte minden este. Mivel még nem igazán vannak ráncaim, főleg a hidratáló hatása miatt használom.
10. Avon bőrápoló balzsam méhviasszal - Kicsit csalok, mert ő nem az enyém, hanem a Dettié. Komolyan szerintem mindenkinek kellene egy ilyen! Sok mindenre lehet használni, én főleg az extrán száraz bőrfelületekre vagy a nagyon kicserepesedett számra szoktam. 

Ennyi lenne a kis listám a bőrápolási termékek terén. Tudom, sok Avonos dolgot használok, de ha egyszer beváltak, akkor minek váltsak, nem?

Nektek mi szerepel az első 10 helyen? Vannak közös kedvenceink?
puszi, Mesy

Megosztás:

1 megjegyzés

  1. Az Avon bőrápoló balzsam nálam is bekerült a TOP10 bőrápoló közé, mióta ezt használom megelőzésképp sosincs kiszáradva a szám. A TOP10 többi tagjáról itt olvashattok:

    http://bizsumania.blogspot.hu/2014/04/top10-i-borapolo-termek.html

    VálaszTörlés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!