{Vigyázz! Kész! Posztolj!} - Ha meghívhatnék vacsira 5 híres embert...

Halihó lányok!


Két hét elteltével ismét jelentkezünk egy kibeszélős témával. A mai nagyon egyedi és érdekes, kíváncsiak vagyunk, hogy ki kit hívna meg.

Mesy
Ha meghívhatnék vacsira 5 híres embert...
... akkor biztos a falat kaparnám idegességemben, hogy minden tökéletesen sikerüljön. Néha eléggé izgulós tudok lenni, ha fontos eseményekről van szó. Ráadásul mindig akkor üt be a krach. Tehát, biztos olyan kaját csinálnék, amit már nagyon begyakoroltam. 
De itt is van a képzeletbeli menüm:
  • étvágyhozónak egy kis pálinka, csak és kizárólag szatmári, ha már itt élek
  • a leves tárkonyos csirkeragu leves borsóval, vagy póréhagyma krémleves 
  • a főétel valami rám jellemző specialitás: lasagne vagy húsgombócos spagetti friss salátával
  • a desszert pedig pohár misu, mert könnyű és nagyon finom
Az már sokkal nehezebb kérdés, hogy kit is hívnék meg. Mert ugye az ember egy híresség társaságában is feszélyezve érzi magát, hát még öt mellett. De biztos nem lenne túl jó ötlet meghívni két olyat, aki mondjuk utálja egymást, vagy teljesen különbözik az ízlésük vagy valami hasonló. De ezt az opciót most nem is veszem górcső alá. 
Arra a következtetésre jutottam, hogy nem misztifikálom túl ezt a feladatot, csak megemlítem azt az öt híres embert, akit szívesen megismernék.

link
Lőrincz L. László
Ő az az ember, akit teljes mértékben csodálok. Imádom a munkásságát, rengeteg könyvét olvastam, de szerintem még a felét sem a megjelent műveinek. Sok mindent átélt, a nagy részét papírra is vetette, a történetei egyszerre izgalmasak és humorosak. A tiszteletem mégis inkább azért adtam, mert nem felejtett el magyarnak lenni.

link
Yiruma
Sírni tudnék a zenéje hallatán. Csodálatos tehetségnek tartom, nagyon szeretnék úgy zongorázni, mint ő. Sokan csak a Twilight miatt ismerik, de én csak ajánlani tudom a többi zenéjét is. 

link
Farkas Lívia
Nagyon érdekes személyiség, szívesen elcsevegnék vele a könyvéről és hogy miért is vágott bele ebbe az egészbe. És megkérném, hogy hozza a nyusziját is, bemutatnám Yukinak.

Link
Jonathan Davis
Nem kell szerintem taglalni, hogy miért is szeretném megismerni. Iszonyat jó a hangja, az egész zene, amit művelnek. Megtiszteltetés lenne találkozni vele.

Link
Yazawa Ai
A Nana és a Paradise Kiss megalkotója. Én a Paradise Kiss-el kezdtem, már akkor belopta magát a szívembe, a Nanával pedig már örökre ott is marad.

Detti
Ha meghívhatnék vacsorára 5 híres embert...
...akkor nem tudom kit hívnék meg. Annyi emberrel megismerkednék, hogy elsőre nem is tudom kit válasszak. Biztos olyan menüt állítanék össze, ami a mi hazánkra, konkrétabban a mi családunkra jellemző, de szerintem azt is figyelembe venné, hogy az adott személyek honnan jöttek, mi számít nekik természetesnek.

Az én 5 jelöltem:
1. Johnny Depp
Azért őt választottam elsőnek, mert ő az az ember, akinek minden filmjét láttam már és hatalmas tehetségnek tartom. Ennek ellenére, nem a filmjeiről szeretnék vele beszélgetni, hanem az életéről. Azt szeretném megtudni, hogy tényleg olyan, mint a filmeken vagy teljesen más személyiség és ez csak egy álca. Ha beszélgethetnék vele, biztos a hétköznapjairól szeretnék tudni, hogy igazán megismerjem.

2. Nalini Singh
Ő Az egy világ két faj állandó küzdelem című könyvsorozat írónője. Imádom a könyveket, csak úgy faltam őket. Annyira érdekes ahogy leírta a dolgokat, egy csodás világot képzelt el, amiért csak gratulálni tudok neki. Eddig az ő történetei állnak hozzám a legközelebb.

3. Abraham Lincoln
Tudom ő már nem él, de nem volt kikötve, hogy csak élő személyt hívhatunk meg és ha meghívhatnám magamhoz, akkor biztos tudni szeretném, hogy mit és miért csinált úgy, ahogy. Nagyon érdekelne a gondolkodás módja a dolgokkal kapcsolatban. És én szívesen betenném a mai világba csak úgy kíváncsiságból, hogy tetszene neki.

4. Ben Haggerty (Macklemore)
Igan a ma elég népszer amerikai rappert is szívesen meghívnám magamhoz egy vacsorára. Biztos beszélgetnék vele a munkásságáról, de én igazán arra lennék kíváncsi, hogy ő írja e a számokat és hogy azok a szövegek közel állnak e hozzá. Szerintem fontos, hogy egy zenész higgyen abba, amit csinál. Nem mellesleg imádom a számít ezért egyértelmű volt, hogy ide kerül.

5. Angelina Jolie
Az ötödik embert, már elég nehéz volt kiválasztani. Végül Angelina mellett döntöttem. Az ő filmjeit szeretem, az életét csodálom és csak gratulálni tudok neki, a sok jó dologért, amit tett. Nagyon sokat segít az embereknek és én biztos tudni szeretném, hogy miért döntött úgy, hogy ennyit ad és segít. Benne ez hogy játszódik le és még ehhez hasonló kérdéseket tennék fel neki.

Ez lenne a mi 5ös listánk, reméljük izgalmasnak találjátok a választásunkat.
Puszi Mesy és Detti :)

Címkék:

Megosztás:

1 megjegyzés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!