{Vigyázz! Kész! Posztolj!} - Testmódosítás

Halihó lányok!

A VKP mostani témája igazán passzol mindkettőnkhöz, hiszen már van egy kevés tapasztalatunk "testmódosítás" terén. És a jövőben még több lesz!

Detti
Nem is olyan régen még ehhez a témához csak annyit írtam volna, hogy nem volt semmilyen testmódosításom és soha nem is lesz. Ez azonban már megváltozott, ugyanis van egy tetoválás az alkaromon. És még szeretnék minimum kettőt, egy közös tesós van tervbe, ami ilyen egyen tetkó lenne köztünk, ezen kívül pedig szeretnék még egy macska illusztrációt. Azt még nem tudom, hogy a közös hol lesz majd, lehet a jelenlegi kiegészítése lesz, de lehet hogy teljesen más helyen lesz, még nem tudom. A macskás tetkónak viszont már egyértelmű helye van, az pedig  nem más, mint a tarkóm, nyakam. Attól függően persze, hogy mekkora lesz.




Egyébként a már meglévő tetoválásom egy iránytű. Mindig is annak voltam a híve, hogy a tetoválsoknak legalább jelentése legyen ha már viseli valaki. Az enyémnek egy egyszerű jelentése van, azt próbálja jelképezni, hogy az embernek van egy kijelölt útja, amin jár és ez az iránytű azt "mutatja" meg, hogy nekem merre is vezet az utam.



Attól, hogy nekem is van tetoválásom nem látom máshogy a világot, és  nem gondolom azt se, hogy feltétlen minden embernek viselnie kellene. Eddig is elismertem,  ha egy tetoválás szép vagy éppen egyáltalán nem az, ezután is így lesz. Van aki tudja hordani, van aki nem, mindenki máshogy látja. Nem lett az életem középpontja, nem lett zavaró számomra, nem jár rajta az eszem, hogy hányan nézik meg ha éppen látszik (annak ellenére sem, hogy az elején tényleg sokan megemlítették, vagy feltűnően bámulták),  a részemmé vált, én már igazán észre se veszem, hogy ott van.

Szeretem, örülök neki hogy megcsináltattam és tényleg igaz az, hogy ha az első elkészül utána elgondolkozol még egyen és még egyen és még egyen. Nincs megállás :D

Mesy
Mindig is imádtam a tetoválásokat és piercingeket. Történetük van, jelentésük, emlékekben gyökereznek, legyenek azok jók vagy rosszak. A tetovált és piercelt emberek nekem mindig érdekesek, El tudok ámulni egy-egy szépen kidolgozott mintán, bele tudok szeretni egy fültágítóba, annak ellenére, hogy én soha nem hordanék. Nekem ők soha nem kívülállók, vagy deviánsok, talán azért, mert én is inkább hozzájuk tartozom, mint a konform társadalomhoz.
Jó ideje tervezgetem már az első tetoválásomat, s végre úgy érzem megvan a tökéletes. De, ahogy már Detti írta, a testvér-tetoválás is tervbe van véve. Egészen egyszerű, apró, mégis nagy jelentéssel bíró motívum. Szerintem ez fog először elkészülni, ha sikerül összeegyeztetnünk ez időpontot. De ezeken kívül még legalább négy minta/motívum kering a fejemben és minél többször gondolom végig, annál biztosabb, hogy mind kell.
Nálam viszont a piercingek is nagy szerepet játszanak, ha olvassátok a blogot, akkor már láthattátok is. A fülbevalókkal együtt (igen, az is piercing) négy van, három a fülemben, egy a számban. És még tervezek néhányat a fülembe és talán a nyelvembe is, de ez még a jövő zenéje.


A Pinterest oldalamon rengeteg inspiráló fotót gyűjtöttem össze a témában, ha érdekel titeket, szemezgessetek belőle.

A többiek véleménye a témában:



Mesy és Detti

Megosztás:

0 megjegyzés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!