TESZT° Avon rúzsok vonzásában

Helló mindenki!


Minden hónapban átlapozom az Avon katalógust, rendelni is szoktam, de rúzs valahogy nem került, vagy csak elvétve, a kis rendelés listámra. Igazából nem tudom megmondani ennek az okát, de talán az, hogy katalógusból lutri színt választani, mert általában a fotó és a valóság nem fedi egymást. 

Most viszont három különböző széria egy-egy darabja került hozzám, egyet vettem, kettőt pedig ajándékba kaptam. Sikerült az elmúlt hetek-hónapok alatt próbálgatnom, tesztelgetnem őket, így most nektek is mesélek róluk egy kicsit. Egyébként tudom, hogy sok bloggernél lehet Avon rúzsokról olvasni, s lehet, hogy valakinek ezek már ismerősek, sőt talán már unalmasak is, de biztos vannak hozzám hasonlóak is, akik nem követik annyira nyomon az Avon rúzsok evolúcióját.


Az Avon True Colour Beauty Lip Stylo darabja nagyon ki csinos, letisztult formát kapott. A szín mellett a kis tok keltette fel leginkább a figyelmemet, mert annyira kis keskeny és egyszerű. A Totally Twig árnyalatot rendeltem meg, ami egy barnás-mályvás nude árnyalat, ami majdnem "My lips but better", csak egy picit sötétebb. Krémes állagú, könnyen kezelhető, selymes finishű darab. 
Kényelmes viselni, egyáltalán nem érzem, hogy valami a számon lenne. Közepesen tartósnak mondanám, evés-ivás mellett úgy nagyjából 3-4 óra viselés után kezdett el kopni. Szerencsére nem darabosan, csúnyán kopik, hanem szinte észrevétlenül halványul el. 

Az Absolute színmegújító ajakrúzsok közé tartozik a középső darab. A csomagolás csajos rózsaszín, könnyű megtalálnom a többi rúzsom között. A Radiant Raisin árnyalatot kaptam meg, ami a tokban egy gyönyörű lilás mélybordónak tűnik, felkenve viszont teljesen eltűnik belőle a bordó, csak a lilás bogyós szín marad meg, amit én amúgy egyáltalán nem bánok. Könnyen csúszik az ajkakon, nagy krémes és szépen pigmentált. 
Szinte vizes fénye van, ami miatt azt gondoltam, hogy hamar le fog kopni, de nem így lett és viselni sem macerás, bár egy nagyon szeles napon nem kenném fel. Meglepő volt, hogy pár óra elteltével még mindig ez a bogyós árnyalat virított az ajkaimon, mindössze a fénye kopott meg. Egy olyan 4 óra elteltével, evés-ivás mellett azért már elkezd kopni a szín is, amivel nem is lenne gond, ha nem hagyna egy szép kontúrt az ajkaim körül. 

A harmadik darab a True Colour matt hatású ajakrúzsok közül való. Már a tok is utal a finishre, ugyanis teljesen matt. A teteje átlátszó, így könnyű megtalálni a keresett darabot a kollekcióban. A Berry Blast árnyalatot kaptam meg, ami a nevéhez hűen egy csodás bogyós szín. Kicsit tömörebb, keményebb állagú, mint a másik két rúzs, de nem nehezebb kezelni. Kellemes matt finishe van, nem az a típus, amelyik csontszárazra szárítja az ajkakat. Felvitelnél jobban oda kell figyelni rá, mert hajlamos foltosodni, de egy kis körültekintéssel ez kiküszöbölhető. 
Beledobtam a mély vízbe, ugyanis az első alkalommal, amikor felkentem, ebédre voltunk hivatalosak. Paráztam is evés közben, hogy elkenődik-e, foltos lesz vagy hasonló, többször meg is kérdeztem Norbit, hogy nem csúszott e el valahol. Gyönyörűen túlélte az ebédet, egy hangyányit kellett csak igazítanom rajta, amit rajtam kívül senki nem vett észre. Lassan kopik, egy szimpla ivás meg sem kottyan neki, viszont amikor elkezd kopni, akkor ő is kontúrvonalalt hagy maga után. Bár ez egy olyan 6 óra viselés után kezdődött el. 

valamilyen okból kifolyólag megfordítottam a sorrendet, bocsi
Kicsit szerkesztenem kellett a fotókon, hogy a rúzsok nagyjából valósághű színeit tudjam megmutatni nektek. Nem volt olyan könnyű, sok múlik a fényviszonyokon és a mostanában oly gyakori szürkeségben nehezebb ezt kivitelezni. 

Avon True Color Beauty Lip Stylo - Totally Twig
Avon Absolute színmegújító rúzs - Radiant Raisin
Avon True Colour matt hatású ajakrúzs - Berry Blast

Őszintén megmondom, nem tudom megmondani, hogy melyik kapható jelenleg és melyik nem. Olyan követhetetlen módon váltogatják, hogy éppen melyik széria szerepel a katalógusban és melyik nem, hogy az eszméletlen. A matt biztosan van, mert most az a vezető trend.

Összességében mindhármat szeretem, használom is őket. Különbözőek ugyan, de szépen pigmentáltak, nagyjából tartósak és mindhárom kényelmes viselet. 
Ja, azt elfelejtettem említeni, hogy mindig ecsettel viszem fel a rúzst az ajkaimra, mert a piercing miatt nehézkes szépen felvinni magával a termékkel a színt, de így mindenféle elcsúszást és foltosodást könnyűszerrel el tudok kerülni. 

Kíváncsi vagyok, hogy ti hogy álltok az Avon rúzsaival? Szeretitek őket vagy mégsem? 

Mesy

Megosztás:

2 megjegyzés

  1. sose hordtam rúzst mert hatalmasak a fogaim és valahogy úgy érzem, egy rúzzsal csak még jobban kiemelném ezt :D de mindig csodálattal lesem azokat, akik viselni tudják, főleg az ilyen sötét színeket. csodásak mind!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem a világban létezik az a rúzs, ami tökéletesen passzol hozzád, szóval kísérletezz :) Mindig szerettem az élénk rúzsokat, de csak pár éve jutottam el odáig, hogy bátran merjem az utcán is hordani őket, anélkül, hogy azon paráznák, mit gondolhatnak mások.

      Törlés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!