Az én kedvenc bloggerem! - Március

Helló mindenki!


A legutóbbi fordulót sikeresen kihagytam, de most ismét visszatértem a csapatba. A forduló házigazdája Astrid lett, akiről, bevallom, nem sokat tudok, de ez mostantól megváltozik. Kukkantsatok be hozzá, hogy ti is megismerhessétek. 

Nem sok blogot olvastam márciusban és blogolni sem sikerült túl sokat, de igyekszem visszarázódni és egy jobb időbeosztást kialakítani. Kicsit nehézkes lesz még az elején, de igyekszem. 
Két kedvencet azért sikerült találnom:



Nagyon jókor jött nekem ez a poszt, ugyanis tervezzük átalakítani a  hálószobánkat és nagyon érik egy szekrény szelektálás is, így ez a poszt és a benne szereplő videó megadta a kezdő lökést: sikeresen átválogattam a nadrágjaimat, szoknyáimat és a fehérneműs fiókomat, így a rég nem hordott és elnyűtt darabokat sikeresen kikukáztam. Ugyanezzel együtt egy pan-projektet is indítottam, hogy végre elhasználjam azokat a termékeket, amikben már kevés van és a felbontott testápolóimat is elhasználjam, mielőtt még újat vennék. Köszönöm a kezdő lökést! 



A Glamour-napok közeledtével felötlött bennem a gondolat, hogy akarok-e vásárolni valamit vagy inkább abban a pár napban messziről elkerüljem a boltokat, ahogy az utóbbi időkben mindig. És ekkor jött szembe velem Stefi írása, ami pontosan erre fókuszál. Nem akarom megvenni az újságot, mert a kuponokon kívül amúgy se nagyon érdekelne a tartalma és őszintén szólva semmi olyat nem tervezek venni, ami miatt csábító lenne. Jószerivel minden, amire most vágyom, csak külföldről beszerezhető, így teljesen felesleges pénzkidobás lenne a kuponos impulzusvásárlás. 

Sok-sok videót néztem, de egyet sem tudnék fő kedvencnek kiemelni, az összeset pedig nem szeretném felsorolni. 

A többiek kedvenceit itt olvashatjátok:



Mesy

Címkék:

Megosztás:

0 megjegyzés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!