TESZT° BPS indiai mintájú vizes matrica

Helló mindenki!


Kicsit el vagyok maradva a tesztcsomag bemutatásával, így a héten láthatjátok még majd a bőrvédő latexet és a pandás lemezt is(remélem várjátok már!).

Lehet, hogy már említettem vagy észrevettétek, de szeretem a vizes matricákat. Könnyű őket használni, szuper mintázatúakat lehet kapni, amiket nagyon egyszerűen lehet kombinálni, csak a fantázia szab határt. 

A mostani csomagba egy indiai mintákat tartalmazó ívet kértem, amin tök jó mandalás, lótuszos(?) és indás motívumok kaptak helyet. 


Az első manikűrt már instagramon láthattátok. Kissé eklektikus-unikornishányásos, két egyszerűbb mandalát használtam fel hozzá, a nagyobb méretűek közül. Az unikornisos alapot a nyomdázós-márványos technikával készítettem, a negative space-t még gyakorolnom kell, de ez volt az első próbálkozásom. 



A második manikűrt igyekeztem kicsit autentikusabb színekkel megoldani. Élénk rózsaszínes átmenetet készítettem, erre került a legnagyobb minta az ívről. Élőben sokkal szebben látszott, feltűnőbb volt a motívum, képeken sajnos annyira nem látványos. 


a legélethűbb színek


Összességében csak jót tudok mondani róla, könnyű használni és szépek a minták is, fogom még használni, az biztos. 


Ha megtetszett  matrica, itt tudjátok megrendelni és a kuponnal 10% kedvezményt is kaptok:
http://www.bornprettystore.com/sheet-paisley-water-decal-flower-vine-eyes-pattern-nail-transfer-sticker-m306307309-p-37755.html












Mesy

Megosztás:

1 megjegyzés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!