KÖRÖM° Mani-acs - Kedvenc állat

Helló mindenki!


Csak úgy repül az idő, hisz még csak most  készültek el a kávés körmök, s máris jövünk az újabb témával. Nagyon nehéz nekem ez a feladat, mert nagyon sok kedvenc állatom van, nem igazán tudok egyet kiemelni közülük. Nem akarom, hogy a többiek megsértődjenek, értitek, ugye?
Az alap hamar elkészült, világosszürke alapra nyomdáztam kétféle zöld lakkal növény motívumot. Az első ötletem a vörös panda volt, nagyon édesek és nagyon imádom őket. Megfestettem, de egyáltalán nem tetszett, így letöröltem. Másodszorra is megfestettem, ismét letöröltem.
Aztán állatot váltottam, a róka mellett döntöttem. Egyáltalán nem tetszik, inkább néz ki mókusnak, de már nem volt türelmem még egyszer nekilátni, főleg miután ráborítottam a kezemre a narancssárga lakkot, szerencse, hogy máshová nem folyt belőle. 
Szóval róka, ami mókusnak néz ki. Hagyjuk. Újraalkotom, ez tuti, mert igenis képes vagyok szebbet alkotni. Csak nem most.



A többiek kedvenc állatait itt leshetitek meg:




Mesy

Megosztás:

6 megjegyzés

  1. pedig nagyon aranyos lett, bár valóban inkább mókusos :) én még ilyet sem tudnék kézzel festeni :D miért nem próbáltad stamping decal-ként elkészíteni?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :) próbáltam, de nem akart összejönni az sem, minden összefogott ellenem ennél a manikűrnél :)

      Törlés
  2. Nekem tetszik, azért annyira nem lett rossz. :)
    Vannak olyan napok, mikor semmi sem akar sikerülni...Én majd a Pán Péteres manit fogom újraalkotni valamikor :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egyetértek, néha semmi sem akar összejönni :)

      Törlés
  3. Nagyon klassz lett, a levelek is szépek nagyon, a róka meg cuki :) Szerintem nem mókusos, akkor bojt is kellene a fülecskéjére! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, aranyos vagy :) legközelebb legalább könnyű lesz mókust festeni :)

      Törlés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!