KÖRÖM° Mani-acs - Polip

Helló mindenki!


Csak nekem tűnik úgy, hogy rohan az idő? Hiszen még most készült el és posztoltam ki a tengerpartos manikűrt és máris újabb Mani-acs poszt van ma. Ez is szuperül illik a nyárhoz, bár azért a tengeri élőlények egész évben a vízben élnek, mégis valahogy az ilyen manikűröket nyáron készítjük el. na mindegy, a lényeg  a manikűr, amit alkottam.

A téma kötött volt, a megvalósítás viszont nem. Én a kézzel festett minta mellett döntöttem. Fóliára festettem fel a polipot, majd matricaként applikáltam fel a körmömre. Nagyon élveztem és szerintem egészen jól sikerült, bár azért van még hova fejlődnöm. Egy kis nyomdát is belecsempésztem azért, bár így utólag úgy látom, hogy kicsit kilóg a koncepcióból. 



Bocsi a kissé életlen képekért, de elég borut olt az ég, amikor fotóztam. Illetve ne nézzétek a bőröm állapotát, eléggé elhanyagoltam mostanság(rossz Mesy).



Lessétek meg a többiek polipos manikűrjét is:



Mesy

Megosztás:

4 megjegyzés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!