Glamour-napi minivásárlás

Helló mindenki!


Tudom, hogy már mindenki unja és mindenkinek a könyökén jön ki a Glamour-napi vásárlásokról szóló posztrengeteg, de engedjétek meg, hogy én is megmutassam nektek azt a pár dolgot, amit beszereztem. Van, ami pótlás, van ami kíváncsiság eredménye, de a lényeg az, hogy kevés dolgot vettem és semmi feleslegeset, szerintem.


Mixa micellás víz érzékeny bőrre
Az előző pótlásaként vettem meg, mert már csaknem elfogyott. Nagyon szeretem, a legjobb micellás víz, amit eddig használtam. Szerintem ki fogok tartani mellette. A Rossmannban vettem, ha jól emlékszem, 25% kedvezmény volt rá.

Essence The Cushion szemhéjtus
Sehol nem találtam géles tust, utolsó reményem volt az Alverde tégelyes tus, de abból is csak egyetlen darab volt, amibe bele volt piszkálva, így inkább dobtam az ötletet. Ezen, és a korrektorvadászat eredménytelenségén felhúzva magam bedobtam a kosaramba az Essence cushion verziójú szemhéjtusát. Ez sem volt szerencsés húzás, ugyanis be volt száradva, egyszerűen semmi színt nem tudtam kinyerni belőle. Pár csepp szemcsepp megoldotta ezt a problémát, de azért elég nagy csalódás így is. A Rossmannból szereztem be a 25%-os kuponnal.

Rexona  Maximum Protection dezodor
Szintén pótlás, csak más verzióban vettem meg korábban. Valóban nem rossz dezodor, de vannak vele kisebb problémáim, viszont ezeket el tudom nézni neki, ha jó a hatása. A DM-ben vettem, azt hiszem 30% kedvezmény volt rá.


A Glamour-napok utolsó napján végül leadtam egy Douglas rendelést is. Nem sikerült folyékony korrektort vennem, így beadtam a derekam és rendeltem online. Persze, más is becsúszott mellé a virtuális kosárba.

NYX Liquid Suede - Soft-Spoken
Van egy NYX rúzsom, de szerettem volna kipróbálni a folyékony verziót is. A Liquid Suede vonal mellet döntöttem, és biztonsági játékot játszva egy núde verziót választottam. Már viseltem egyszer, de még nem tudok hosszútávú következtetést levonni, így ne is mondok most véleményt. A szín viszont nagyon tetszik!

NYX HD Sudio Photogenic korrektor - Porcelaine
A legvilágosabb árnyalatot választottam, ami tökéletesen megfelel a szemem alá, és pont oda szántam. Féltem, hogy sűrű lesz, nem tudom majd rendesen eloszlatni, de nem volt ilyen gondom. Szintén egyszer használtam még, majd írok róla. 

Douglas mono szemhéjfesték - 8
Nincs mentségem, nem tudtam ott hagyni, mert nagyon-nagyon akciós volt és mert sárga. Nem tudom miért, de igénylem a sárgás-vöröses árnyalatokat, és nem csak azért, mert ősz van. Matt, nincs benne semmi csillám, és nagyon remélem, hogy jól pigmentált, mert szeretnék érdekes sminkeket alkotni vele. 

Douglas Beauty System Perfect Complexion Radiance maszk
Mostanában gyűjtöm a maszkokat, legyen az fátyolmaszk, agyag vagy zselé, esetleg felszívódó. Még nem próbáltam Douglas saját-márkás maszkot, így jó ötletnek tűnt bedobni a kosárba. Kíváncsi vagyok rá.

Nem vettem sok mindent, nem vettem haszontalan dolgokat és semmi olyat, amit halmozni lehet. Mindenről fogok írni, de szeretném, ha ti mondnátok meg, hogy mi érdekelne a leginkább, miről írjak leghamarabb? Na persze, ez nem ezt jelenti, hogy egy héten belül, mert így is el vagyok maradva, de igyekszem, tényleg.

Mesy

Megosztás:

0 megjegyzés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!