KÖRÖM° Mani-acs - Név inspirálta manikűr

Helló mindenki!


Újra alkot a csapat, s ismét inspirált manikűrt kellett készítenünk. Nehéz témának gondolom ezt, hisz egy név nem olyan megfogható dolog, nincsenek körvonalai , nincsenek segítők vagy támpontok, éppen ezért lehet szabadabban is értelmezni, ki hogy gondolja.
Én a Rose/Rózsa nevet választottam. Kicsit biztonsági vonalon maradtam, hisz elég beszédes ez a név, de nem volt kedvem semmi bonyolultabb manikűrhöz.
Átmenetes csillámos alapra kerültek a matricaként megfestett origami rózsák, természetesen rózsaszín árnyalatokat használtam hozzá. E mellé került még egy-két kiegészítő minta, amik tök jól mutatnak szerintem. 



Kifejezetten tetszik magamon, éppen ezért nem mostam le, holnap ilyen körmökkel megyek dolgozni. A bőröm állapotát kérlek ne nézzétek, brutál száraz, utálom is.

A többiek manikűrjét is lessétek meg:




Mesy

Megosztás:

2 megjegyzés

  1. úristen ez már a második forduló amivel csúszok, de majd pótolom!!! nagyon szép lett a mani! :)

    VálaszTörlés
  2. Most én is csúsztam egy hetet, bocsi(pont Pesten voltam múlt héten...), most pótoltam.
    Amúgy nagyon jó lett a mani, tetszik. :)

    VálaszTörlés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!