miniTESZT° Lookfantastic box Szeptember - Birthday Edition

Helló mindenki!


Sajnálom, hogy ennyit késtem a szeptemberi doboz bemutatásával, hisz már megérkezett az októberi is, de a lényeg, hogy sikerült tesztelgetnem a doboz tartalmát. 
A szeptemberi box egy szülinapi kiadás volt, így számítani lehetett arra, hogy szuper termékeket pakolnak bele. Lássuk, így történt e.




Decléor Hydra Floral Anti-Pollution Hydrating Gel-Cream - 15 ml
Moringa és neroli kivonattal gazdagított hidratáló, ami védőréteget képez a szennyeződések ellen és kivál sminkalap.
Ismerősen kellemes illata van, használtam már korábban valami hasonló illatú krémet, csak nem tudom, hogy mi volt az. Valóban szuper hidratál, nem pirosodik ki tőle a bőröm és nem is pattog ki, ami hatalmas pozitívum. Szeretem használni, gyorsan beszívódik és szuper, tényleg az. Nem találtam meg az oldalon, de több érdekes terméke van a márkának. 


Christophe Robin Cleansin Volumizing Paste - 40 ml
Rassoul agyaggal és rózsakivonattal gazdagított volumennövelő paszta, ami tisztítja a hajat, miközben megvédi és tartósítja a hajszínt. Elvileg híres francia márka, bár én még nem hallottam róla, eddig! 
Hogy őszinte legyek, nehéz jól használni. Legelső alkalommal imádtam, puhává és csodássá varázsolta a hajam, másodszor viszont mintha ragadt volna és le volt lapulva. Ki kell tapasztalni, hogy mennyi elegendő egy hajmosáshoz.
Amúgy nagyon érdekes a textúrája, apró szemcsék vannak a tiszta rózsaillatú pasztában. Szétnéztem a honlapjukon és találtam nagyon figyelemre méltó termékeket. Nem olcsó, ez tény, így örülök, hogy kipróbálhattam.



EVE LOM Cleanser + Muslin Cloth - 20 ml
A világ lekeresettebb arctisztító balzsama, ami minden bőrtípushoz igazodik. Csak gyönyörű, ragyogó és egészséges bőrt  hagy maga után. Fűszeres, kicsit szegfűszees illata van, én imádom. 
Aztakurva! Szkeptikus voltam, mert ugyan miért ne lettem volna az. Úgy használtam, ahogy javasolták: a száraz bőrömbe masszíroztam bele, majd a forró vízbe mártott muszlinkendővel áttapogattam az arcom, aztán lemostam a balzsamot és minden sminkmaradványt, végül hideg vízbe mártott kendővel újra áttapogattam az arcom.
Nagyon jó érzés utána a bőröm, egyszerűen szuper. Spórolok vele, mert iszonyú drága.



Illamasqua Contourin Gel Sculpt - mini 
Érdekes és egyedi textúrájú kontúrtermék, rétegezhető attól függően, hogy mennyire erős kontúrt szeretnénk. Az árnyalat neve Silhuette.
Amikor megláttam, elkerekedett a szemem. Nagyon régóta szeretnék Illamasqua terméket kipróbálni, de eddig nem volt rá lehetőségem. Már ezzel megvett kilóra a box, de maga a termék is jó! Géles a formulája és elégé sheer ey húzásra, de tök jól lehet építgetni és hűsít is használat közben. Blenderrel a legegyszerűbb eldolgozni, de ecsettel sem túl nehéz. 


HIKARI Eye Shadow Quad
Két matt és két csillámos színt tartalmazó négyes, ami a Tonya nevet kapta. Őszies, ám jól kombinálható árnyalatok egészen jó pigmentációval. 
Nem hallottam még a márkáról korábban, de elérhető árú termékeik vannak és nem tesztelnek állatokon. Többször használtam már, és egészen megszerettem. Egyébként a NYX-nek van egy tök hasonló négyes palettája.



LOOKFANTASTIC Unicorn Eye Shadow Brush + Holly's Lolly
Egyedi, limitált, csak a szülinapi kiadáshoz készült lekerekített ecset, szupercuki csavart nyéllel, ami valóban egy unikornisszarvhoz hasonlít. Puha, közepesen tömött a feje, ami tökéletes csillámos szemfestékekhez. Nem hullatja a szőrét, szóval eddig szerelem. 
A nyalóka pedig nagyon kedves ajándék, amit egy angol édességboltnak köszönhetünk és még nem ettem meg!  

Nem tudok kedvencet választani, mert mindent imádok. Nagyon eltalálták ezt a boxot és valóban, hozták az elvárt szintet a születésnapi kiadással. Imádás van ezerrel!
Nem csináltam színmintákat, mert tervezek valami különlegesebbet a közeljövőben. 

Megrendeltétek a dobozt? Szerintetek melyik a legérdekesebb termék?

Mesy

Megosztás:

0 megjegyzés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!