SZÉPSÉG° Pénzkidobás volt... #2

Helló mindenki!


Már jó pár hónap eltelt az első nem bevált termékeket felvonultató Pénzkidobás volt... poszt óta. Nem sok (számomra) rossz termékbe futottam bele azóta, de azért mégis  sikerült néhánynak a dobozban landolnia. 


Essence I ❤ Colour Intensifying szemhéjalap
Rachel-nél (RachhLoves) láttam egy videóban és ő nagyon szereti, ezért amint megláttam  drogériában, megvettem. Nem kellett volna. A nevével ellentétben, nem vettem észre, hogy élénkebbek lennének a színek, de nem is ez volt a fő indítéka annak, hogy beszerezzem. Egy jó, tartós szemhéjalapot szerettem volna, de nekem egyáltalán nem tartós. Reggel 7 körül csináltam meg a sminkem és nagyjából 3 óra elteltével már összegyűlt a ráncokban a festék és szörnyen csúnya volt. Nagyon nem, viszont megtartom, mert fantáziasminkekhez fel tudom használni, másra nem jó úgysem.

Essence Superfine szemhéjtus
Újabb Essence termék. Nem célom lehúzni a márkát, de sikerült két rossz darabba is belefutnom. Ez van.
Fekete filces tust akartam, erről jókat hallottam, így megvettem. A kézfejemen próbáltam ki, szép volt, fekete is volt, bár kissé kikúszott az apró ráncocskákba, de sebaj. Élesben katasztrófa. Foltos lett a tusvonal, nem volt egységes fekete, így áthúztam még egyszer. Nem hogy nem fogta be, darabokban szedte fel a festéket a szemhéjamról. Szörnyű, soha többé nem nyúlok hozzá, kuka.

Maybelline Great Lash szempillaspirál
Kicsit kakukktojás, mert  nem vettem, hanem kaptam és nem is olyan szörnyen vészes, de azért elmondom, hogy mi a bajom vele és miért nem fogom megvenni. Nem csinál semmit. Úgy alles, csak egy kis fekete festéket visz fel a pilláimra, de se nem hosszabbít, se nem dúsít, semmi. Ellenben, ha több napig használom egyhuzamban, akkor több szempillám hullik ki. Szóval nem igazán ajánlom, bár el fogom használni, ha nem akarok sok sminket felvinni.

Balea Coco Melon borotvahab érzékeny bőrre
Nem szeretem. Az illata kellemes, de nagyjából ennyi a pozitívum benne. Hihetetlen módon szárítja a bőrömet és maga a borotválás művelete sem kellemes vele, olyan, mintha húzná a bőrömet. Az előző Isana volt, ha jól emlékszem, magasan veri ezt. Limitált kiadás, szóval nem hiszem, hogy sokáig lehet még kapni, de nem ajánlom, ha esetleg gondolkodtok rajta.

Gilette Simply Venus eldobható borotva
Egy másik típusú Venus borotvát szoktam venni(bár most kinéztem egy Baleát, hátha), de éppen nem volt, így ezt dobtam a kosárba. Nem szerettem, ez abból is látszik, hogy a háromból csak egyet használtam el. Már a legelső használatkor húzta, vágta a bőrömet, mintha már a végét járná. Tudom, hogy az eldobható borotvától nem várhatok csodát, de azért legalább egyszer tudjam normálisan használni. Egyáltalán nem érte meg az árát.

Volt mostanában mellényúlásotok? Vagy esetleg vannak közös tévedéseink? Meséljetek!

Mesy

Megosztás:

2 megjegyzés

  1. Nekem borotvatermékek jutottak így eszembe. Balea habokat sokszor nézegetem, de mindig visszateszem a polcra. :D Egyszer egy Isanat vettem, de én azt sem szerettem, igaz ez évekkel ezelőtt vot. Akkor megfogadtam, hogy ilyesmin nem spórolok, nem érdemes. Nagyon érzékeny a bőröm, inkább megveszem a drágább Gilette habot, ha jó akció van, megesik, hogy kettőt is veszek. És a pengét is, próbáltam többféle ilyen eldobhatót, a Bic volt olyan, hogy szinte lenyúzta a bőrömet annyira vérzett.....

    VálaszTörlés
  2. borotva ügyben én is nagyon kényes vagyok és éveket próbálkoztam mire végre megtaláltam az igazit, ami férfi borotva. a női borotvák közül mindegyik katasztrofális volt, pedig ha nem próbáltam ki 10 félét, egyet sem. sajnos a márkát nem tudom fejből, felismerem a csomagolását, gilette azt hiszem :D

    VálaszTörlés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!