miniTESZT° Lookfantastic box október

Helló mindenki!


Sokat késtem ezzel a dobozzal, de mindenképpen meg szerettem volna mutati nektek, hogy mi is lapult benne. Többek között azért is, mert ez a harmadik, s egyben utolsó dobozom a Lookfantastic-tól, legalábbis egyelőre.  Bár, szépen megemelték az előfizetői árakat, szóval nem tudom, hogy mikor iratkozom fel legközelebb.


Az Indulge me elnevezésű doboz 6 terméket tartalmaz, vannak köztük teljes méretű, illetve mini kiszerelésűek is, valamint egy exkluzív dolog is belekerült. 

A boboz maga egyébként rendkívül kifinomult, rózsaarany és nude színben pompázik, nagyon szép és biztosan valami tárolónak fogom használni. Természetesen kaptam Elle magazint és a Lookfantastic beauty magazinja is ott volt a dobozban.


Bean Body Coffee Beans & Coconut Body Scrub - 50g
Parabén-és állatkísérletmentes, vegán testradír kávéval, kókuszolajjal, tengeri sóval és vitaminnal. Teljesen olyan élmény használni, mintha kávézaccal radíroznám végig magam. Szuper jó kókuszos kávé illata van, nem túl karcolósan radíroz és valóban puha bőrt hagy maga után. A leírásban szereplő használati utasítás nonszensz, nem ácsorgok öt percig a zuhany alatt víz nélkül, ez hülyeség, szerintem anélkül is hatásos, hogy várnánk vele.


Skimono Hand Mask - 14g
Ázsiai ihletésű kézápoló, ami csodálatosan puhává és bársonyossá varázsolja a kezeket. Egy pár műanyag kesztyű, amiben egy második szövetréteg van, ami segít elvileg jól eloszlatni a szérumot a kezeken. 20-30 percig kell fennhagyni, majd bemasszírozni a maradékot. 
Nagyon vártam, hogy kipróbáljam, de semmi extra. Puha és hidratált lett tőle a bőröm, de semmivel sem ad többet, mint egy jó kézkrém. 


Monu Skin Firming Fiji Facial Oil - 30ml
Parabénmentes és nem tesztelték állatokon. Bois de Rose és pacsuli olaj van benne, ami kellemes illatot eredményez. Szinte csak olajokból áll, nem túl hosszú az összetevőlistája. Estére szoktam használni, arctisztítás után viszem fel a bőrömre. Kicsit lassan szívódik be, de reggelre bársonyos lesz tőle a bőröm, szeretem használni.  


Lancer The Method: Polish - 14g
Ásványi anyagokat, sütőtök-és gránátalma enzimeket tartalmazó hámlasztó, ami mindennapi használatra alkalmas, puha és ragyogó bőrt hagy maga után. Elvileg Victoria Beckham kedvence.
Nagyon apró radírozó szemcséket tartalmaz, amivel a bőr minden apró kis részét végig lehet radírozni, anélkül, hogy lecsiszolnánk csontig a bőrt. Kicsit csipkedős érzés, de miután lemostam, nem voltam túlzottan kipirosodva és bársonyos volt a bőröm. Azért én nem használnám minden nap, mert már használok egy gyenge hámlasztót napi szinten.


Ciaté Wonderwand Mascara - mini
Volumennövelő és hosszabbító szempillaspirál, parabénmentes és vegán-barát. Leszögezném, hogy nagyon tetszik a csomagolás, annyira egyszerű és mégis csodás. A keféje jó, homokóra alakú, a színe mélyfekete és igen, ez egy jó spirál. 


ModelCo Instant Radiance Concealer 
A boboz exkluzív terméke, amit sehol máshol nem lehet kapni. Hosszan tartó formula, tökéletessé és ragyogóvá teszi a bőrt, elfedi a bőrhibákat. Nagyon sűrű az állaga, könnyű túl sokat felvinni belőle egyszerre. Bevallom, még csak egyszer használtam, nem volt rossz, de még szeretnék kísérletezni vele. 

A kedvencem a Monu Skin olaj és a Ciaté szempillaspirál a dobozból, a kézmaszktól viszont többet vártam. Összességében nem lett rossz doboz, tetszik a tartalma, a korrektorral még jobban meg kell ismerkednem.
Habár nem hosszabbítottam meg az előfizetésemet, lesz még egy Lookfantastic poszt a blogon hamarosan.

Ismeritek valamelyik terméket? Mit próbálnátok ki a legszívesebben?

Mesy

Megosztás:

0 megjegyzés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!